Erik Reinfeldt misshandlad – polisen satte in alla resurser
sön, 06 november 2011
Fredrik Reinfeldts yngste son, Erik, misshandlades grovt på Stureplan i fredags.
Erik Reinfeldt blev sparkad och slagen med en flaska i huvudet på Stureplan. Han fördes blödande till akuten.
På lördagsmorgonen greps en 16-årig pojke – som tidigare har dömts för olaga hot och hets mot folkgrupp – hemma hos sina föräldrar på Östermalm.
Så här skriver expressen.se:
”När det gick upp för polisen vem offret på Stureplan var satte de in stora resurser för att gripa gärningsmannen.”
Alla är lika mycket värda, eller?
Källor:
Reinfeldts son misshandlades
Reinfeldts son slogs ner med flaska
Nationell.nu har tidigare skrivit om Erik Reinfeldt:
Var står egentligen Erik Reinfeldt?
Erik Reinfeldt i bråk: Skrek ”blatte”








Var det inte han som blev misshandlad av en invandrare på hans skola också?
Populär kommentar. Gilla du också:
16
http://www.nationell.nu/2011/02/12/erik-reinfeldt-i-brak-javla-blatte/
Populär kommentar. Gilla du också:
7
pojken som misshandlade honom nu har tidigare dömts för hets mot folkgrupp…..nån som vet om det handlar om en nationalist??? om det är så…så är detta sveriges utoya :p
Populär kommentar. Gilla du också:
10
Har dom plockat någon för ”dådet” redan?
Gilla kommentar:
2
Ja se där, bara skummat artikeln. Ja vem kan denna vara?
Gilla kommentar:
4
Ingen tror egentligen att ”alla är lika mycket värda” men vissa väljer att hyckla.
Och vem eller vilka prioriterar polisens resurser till fallet Reinfeldts son?
Om överklassens ungar får en flaska i skallen blir det ett j-a liv på överheten.
I andra fall tycks man inte bry sig mycket, och motiven borde redovisas.
Populär kommentar. Gilla du också:
31
Instämmer!!! och Sveriges polis rycker extra snabbt ut i stor styrka när Globalist hycklar politiker eller deras anhöriga råkar illa ut. Hade det varit en vanlig Svensk så hade dom inte säkert lagt ner några sådana resurser på att snabbt hitta den skyldige.
Populär kommentar. Gilla du också:
14
Så här sa Fredrik när SD drabbas av våld;
”Jag vill gärna påpeka att de som lever på att driva upp ett ‘vi’ och ‘dom’ tänkande, och ett i grunden hatfullt sätt att se på relationer mellan människor, inte ska bli förvånade om sådant händer”
Vad säger han idag?
Populär kommentar. Gilla du också:
69
Inget att snyfta över detta han är ju en Klåpares son !!!
Populär kommentar. Gilla du också:
16
hahaha, bra gjort min vän (du vet vem du är) :)
kan bekräfta att jag känner denna hjälte och han är väldigt nationell….han har alltid uttryck en önskan att slå sönder ett rikebarn ur den landsförrädiska överklassen som förått svenskarna. hans dröm gick i uppfyllelse.
Populär kommentar. Gilla du också:
30
Om du nu är bekant till den gripne kanske du kan berätta mer om misshandeln och upprinnelsen till den?
Populär kommentar. Gilla du också:
11
Kul att han då väljer just den som visat sig ogilla blattar. Att hans pappa är ett svin med mycket pengar kan han väl ändå inte klandras för eller?
Populär kommentar. Gilla du också:
23
Han är en folkförrädares avkomma, sådana och likaså dess avkommor, har ingen rätt till existens.
Populär kommentar. Gilla du också:
11
Varning för schablon”nazist” troll.. ^
Populär kommentar. Gilla du också:
11
Inget troll. Vet vem det är.
Populär kommentar. Gilla du också:
5
Ett fånigt uttalande bara isf: Varför skulle någon inte ha ”rätt” att existera (vad nu rätt och fel har med saken att göra) därför att denna är avkomma till en folkförrädare?
Låt hoppas Rockys föräldrar är tvättäkta nationalsocialister så vi inte behöver gasa honom. ;)
Populär kommentar. Gilla du också:
35
Hahahaha!
Populär kommentar. Gilla du också:
8
Det största trollet är du som alltid kallar andra för troll. Nu har Redaktionen gått ut och förnekat att det rör sig om ett troll och att användarens identitet är känd.
Du står med brallorna neddragna till fjant.
Gilla kommentar:
0
”Det största trollet är du som alltid kallar andra för troll.”
Jaså det gör jag, det visste jag inte ens själv. Japp, nu står jag allt ”med brallorna neddragna till fjant”, vad det nu betyder…
Tack för en oerhört intressant kommentar.
Populär kommentar. Gilla du också:
15
Dom flesta människor med allt för mycket pengar är inget bra utan ego knäsvaga avskumm och som bidrar till Mångkultur och sociala försämringar liksom importerad brottslighet till vanligt arbetande folk.
Populär kommentar. Gilla du också:
6
Skitsnack!
Det finns mängder av låginkomsttagare som är ludermadrasser åt blattarna och som alltid röstar för de svenskfientliga partierna!
Det har ingenting med pengar att göra utan har med uppfostran och propagandamottaglighet att göra.
Det finns inga andra sociala klasser än två: Den dugliga klassen och den odugliga klassen. Är man låginkomsttagare då är man det endast och enbart för att man själv valt att vara det.
Den som inte håller med, den tillhör den odugliga klassen. Ingen diskussion. Så är det bara. Punkt!
Populär kommentar. Gilla du också:
18
”Om en person nu föds med talang för ett visst arbete, ett viktigt arbete för samhället förvisso, men det har bestämts att lönen skall vara låg (något det finns gott om exempel på), han blir alltså låginkomsttagare, är denne då oduglig?”
Givetvis inte, och om du min käre nationalistkollega läser om mitt inlägg så ser du denna gång att jag inte gör likhetstecken mellan låginkomsttagare och oduglig utan just precis att låginkomsttagare är den som valt att vara det.
Och att mitt påstående, fel, jag menar min insikt att det är så det förhåller sig gäller nu idag och inte under feodaltiden.
Idag köper man sig inga titlar, man betalar inte för utbildning, man kan inte gå till Chalmers/KTH eller AIK och köpa sig platsen som civilingenjör respektive målvakt a la år 1630 eller hur?
De platserna får man år 2011 om man duger därtill.
Undantaget från ovanstående är givetvis politrukerna!
Mona Sahlin fick inte sin post som partiledare pga hon var duglig, snarare tvärtom. Och den listan är oändlig: Winberg, Ljugholt… ja, jag orkar inte ens börja lista de 1.000-tals oduglingar som det demokratiska systemet tillåtit inte bara att överleva, trots att de skulle ha svultit ihjäl pga lathet och medfödd idioti för 400 år sedan, utan bli våra herrar och makthavare.
Ty sådan är demokratin, all makt åt de dummaste.
Populär kommentar. Gilla du också:
8
”jag inte gör likhetstecken mellan låginkomsttagare och oduglig utan just precis att låginkomsttagare är den som valt att vara det.”
Men om man inte har valt vad man har talang för (vilket man inte gjort), och inte bestämmer lönenivåerna själv (vilket man inte gör): Då väljer man helt enkelt inte om man blir låginkomsttagare.
Precis som du säger, man får de platser man duger till (passar för), men val har bara med saken att göra om man tex väljer bort ett höginkomstjobb (eller utbildning till ett sådant) man passar för med flit. Så nej, att bli låginkomsttagare eller höginkomsttagare är inte enbart ett val.
Gilla kommentar:
4
Du glömmer det sociala arvet så det stänker om det. Akademikerföräldrars barn är alltid överrepresenterade i akademiska kretsar förutom då kanske i Genusvetenskap och liknande som är något skitpåhitt för att få folk att tro att genomgått en högre studie när dom eg bara pysslat med någon pseudolära.
Att tro att folk kan bli vad dom vill är totalt infantilt. Sen att folk tvingas ta ansvar för vad dom är, det är en annan sak.
Christopher Lasch tar upp bla det i Eliternas Revolt. Det är säkert inte den mest största avhandlingen om den aspekten men det är tillräckligt övertygande om att den s.k ”friheten” är ett av nutidens största ”skämt”. Förr i tiden hette det att man hade ett ”kall”. Särskilt då allt har gjort för att människor ska betraktas som ”kapital”. Och folk i länder ska konkurrera mot varandra på dom fulaste skamlösa sätten är möjliga för att få ett ”arbete”.
Hederslöshet och vassast armbågar vinner, tillhör man en extra ”utsatt” grupp så kan man tydligen snyfta extra och kanske tända eld på någon bil och göra busstreck med UZI’s på polisstationer utan att några höjer på ögonbrynen.
Kravet på låga socioekonomiska grupper ska vara rimliga. Det handlar inte om en massa skitsnack om att förverkliga sig. Kravet man kan ställa är vad dom INTE ska göra och försöka ursäkta med sin tillhörighet.
Gilla kommentar:
2
”det sociala arvet”?
Du menar ”skomakare bliv vid din läst”?
Ja ja ja, det där har jag hört till leda och något som är fel blir inte mer sant bara för att det är många som återupprepar det.
Självklart var mitt uttalade i början av tråden kategoriskt, och för den intelligente innefattar uttalandet givetvis fler outtalade faktorer och tillägg till grundsatsen, men vilka faktorer och tillägg för den intelligente är antingen självklara eller ovidkommande och därmed försumbara detaljavvikelser.
Självklart är det så att det du kallar för ”det sociala arvet” är ett hinder, men detta hinder är bara oöverstigligt för den svage och oduglige.
Som barn i en ”socialt utsatt familj” är påverkan från övriga familjen stor men förr eller senare flyttar man hemifrån för att klara sig på egen hand.
Är man då av gott virke då jobbar man, sliter och utvecklas positivt.
Det finns för alla möjligheten att skaffa två arbeten, studera samtidigt som man arbetar, kvällskurser, vidareutbildningar och möjligheten att visa sin arbetsgivare att man är någon att lita på och som är den som förtjänar både påökt och befordran.
Att ”Akademikerföräldrars barn alltid är överrepresenterade i akademiska kretsar ” beror till stor del på att rasligt dugliga individer söker och finner partner bland andra rasligt dugliga.
Ingen skitpratare skall någonsin komma och påstå att framgång inte till 90% beror på enbart två väsentliga faktorer: Dugliga gener och Dugligt beteende!
Den som väljer att bli höginkomsttagare blir höginkomsttagare.
Den som väljer att bli mångmiljonär blir mångmiljonär.
Andra, de väljer att sparka boll, skolka från lektionerna och att titta på klockan tretti-elva gånger varje arbetsdag för att inte av misstag missa så mycket som en enda minut av rasten, lunchen och ”nu är det kväll, nu går vi hem”!
Det är dessa val de gör, valet att sparka boll istället för att göra läxan, valet att skolka istället för att studera, valet att tycka att matte är tråkigt, valet att inte läsa tillräckligt hårt och envist för att kunna läsa vidare på universitetet, valet att låtsas att Dumhet, Lathet och Slöhet är något som idag skall ursäktas bara för att en jude kom på att det numera skall stavas Dyslexi, ADHD och Damp, alla dessa val de själva valt och vilka val har gjort att de idag tillhör en ”låg socioekonomisk grupp”.
”Är man låginkomsttagare då är man det endast och enbart för att man själv valt att vara det.”
Sug på den en gång till du! Hoppas att den smakar.
Gilla kommentar:
3
Hej igen. Tja om du tänker på Juden som Sigmund Freud så var det han som höll på med anala och orala faser, överjag , jag och det osv. Psykoanalysen som han är ”fader” till bör kritiseras hårt pga den individualiserande effekten den har på klienten.
”det är bara du själv” osv.
Mycket mediciner delas ut kanske pga arbetslöshet. Kanske pga en invandring som gått överstyr. Det har t o m snackats om Oxytocinsprayer för att få folk med olika etnicitet för att komma överens. Resultatet blev komiskt paradoxalt. Det stärkte tydligen lojaliteten till sina EGNA etniska grupp.
Det finns alltid en neurologisk grund till alla dom diagnoser du nämner och om inte neurologisk så biokemisk.
Folk kan mycket väl få en ADHD diagnos för att dom upplever dom har trista lärare eller inte intresserar sig för ämnet.
Skillnaden mellan nu och den tiden diagnoserna inte var aktuella är att allt blivit mer organiserat och specialiserat.
Och tyvärr måste jag berätta för dig en tråkig sak. Det du kallar för vilja har att göra med dopaminreceptordensitet att göra. Gissningsvist Dopamine D2. Men om du vill testa hur det är att leva utan eller med bristande sådan kan du testa att äta något gammalt antipsykotiskt preparat. Till och med antidepressiva kan förknippas med t e x SSRI-Apati.
Jag kan t o m dra det så långt att den fria viljan är en illusion.
Om du inte tror på Psykiatrin som jag håller med om är mer pragmatisk än vetenskaplig så kanske du ska bekanta dig med biologiska begrepp som Aboulia.
Till sist får jag gratulera dig för dina perfekta gener och din handlingskraftiga etik. Medicinsk vetenskap bör nog läggas ner så att alla ”losers” dör ut.
Gilla kommentar:
3
Bra skrivet.
Vem skulle byta ut Svinfeldt eller Ljugholt mot en rörmokare?
Om Svinis försvinner rör mig inte i ryggen, men utan rörmokare är det utedass och misär som gäller.
Vilka är viktigast för samhället, rörkrökarna eller politikerbroilersarna?
Gilla kommentar:
1
Du låter ju som en Kapitalist i ditt prat!! en riktig Nationalist ser inte upp till sådana undermänniskor. Och dom som har bra ekonomiskt drabbas ju inte av Mångkulturens problem tex politiker och kändisar liksom företagare osv. Dom styr i trådarna till Mångkulturen och ser till att inte drabbas av det själv är det sådana hycklare du försvarar?? likaså tjänar många Överklass människor pengar på Flykting invandring tex som billig arbetskraft medans vanligt folk får samtidigt importerad brottslighet mitt i ansiktet och sämre ekonomi med social misär så ditt prat rimmar väldigt dåligt.
Gilla kommentar:
4
Krutov, jag kan lova dig, företagare berörs i allra högsta grad av mångkultur. Du verkar ha noll kontroll på verkligheten. Inbrott, stölder, konkurrens från fifflande invandrarföretag, att inte kunna välja personal p.g.a hot om diskriminering, mm…..
Populär kommentar. Gilla du också:
6
Nej men vanliga företagare eller småföretagare menade jag inte och du har rätt i dina synpunkter. Tänkte på chefer i storföretag och i andra typer av företags former alltså gräddan av överklassen.
Gilla kommentar:
0
Det är klart att du menar, ledsen att jag underskattade dig.
Gilla kommentar:
2
”Vad har socialismen med Republiken att göra? Det finns socialistiska monarkier och kapitalistiska republiker.
Fredrik den store var en socialist på en kungatron. ”Jag är den förste tjänaren av staten.” En kunglig socialists ord!
Egendom är stöld: så säger pöbeln. Till var och en det som är hans eget: så säger den med karaktär.”
Joseph Goebbels
Gilla kommentar:
3
Den som påstod att egendom är stöld har ingen koll på logiken. Den uppmärksamme upptäcker att parollen innehåller en logisk kullerbytta.
Begreppet stöld förutsätter egendom. Så om egendomen upphör (som parollförfataren antagligen önskar) försvinner även stöld som begrepp.
Gilla kommentar:
2
Precis, och märk att Goebbels vid tidpunkten för citatet var socialist i första hand och nationalist i andra hand. Han höll till och med egna tal på kommunistmöten innan han hörde Hitler tala och bytte sida.
Han hade trots det insett att anarkisternas slogan: ”la propriété, c’est le vol” var falsk och endast något som pöbeln och packet yttrade.
Populär kommentar. Gilla du också:
6
Hatten av åt denna hjälte. Skönt att veta att ens inte överklassen kan gömma sig för konsekvenserna av sitt föräderi av Svenska folket
Populär kommentar. Gilla du också:
9
Ja, klasshat är ju väldigt nationellt.
Populär kommentar. Gilla du också:
14
Det här var det dummaste skitsnacket jag hört.
Gilla kommentar:
0
Det var ett svinaktigt, fegt, omoraliskt och grovt brottsligt överfall. Detta vämjeliga beteende hör inte hemma i den västerländska civilisationen. Spelar ingen roll vems son det var. Han är fortfarande 16 år och räknas som barn. Du visar prov på en tydlig psykisk störning ifall du glädjs och njuter över att en 16-åring blivit grovt misshandlad med tillhyggen och sparkad i huvudet när han låg ner.
Gilla kommentar:
2
när vanliga medborgare som inte tillhör överklassen som misshandlas o förföljs av kriminella gäng då minsann får man höra att det inte finns några resursers.
helt plötsligt fanns det hur mycket resursers som helst att tillgå och så säger de att vi är alla lika inför lagen.
överklassen vare sig det är här i Sverige eller något annat land på jorden har långt större fördelar än andra medborgare.
Gilla kommentar:
4
Verkar som att den som slog ner lilla Erik också kommer från överklassen.
Måste säga att jag som bor i Tyresö(nära Stockholm stad) är trött på att vi hela tiden ska förknippas med överklassen på Stureplan, Lidingö och Östermalm.
Gilla kommentar:
3
Söker man på ‘Erik Reinfeldt’ på Google är de två toppresultaten från nationell.nu :)
Populär kommentar. Gilla du också:
12
Det måste utnyttjas, man borde uppdatera artikeln nu när google slussar in folk!
Gilla kommentar:
2
För egen del använder jag klassbegreppet så lite som möjligt.
Det är ett marxistiskt begrepp som vi inte bör använda oss av. Vi förlorar bara debatten om vi rör oss i den språkmiljön, då sker allt på deras villkor.
Populär kommentar. Gilla du också:
12
hur menar du nu?
om du ska förändra samhället så måste du kunna peka ut de som har politiskt inflytande och de som är superrika.
om du inte pekar ut Bonnier Höjre Wallenberg Schbistedt och 7-klöver partierna som lever i en Klass för sig hur ska då folk förstå vem/vilka de ska bekämpa?
Gilla kommentar:
1
Om man med överklass menar någon med mycket pengar bör man använda andra ord. Exempelvis: förmögen, rik, god ekonomisk ställning eller andra mer neutrala uttryck. Överklass, det låter mer som ett skällsord.
Dessutom, man eldar på uppfattningen att det skulle vara någon slags social kategori som har en massa annat gemensamt än just pengar, vilket är helt fel.
Prova själv, tänk efter, vad bör uppfyllas för att kategoriseras som överklass. Desto mer man tänker på det ju mer problematiskt blir det. Min egen slutsats är: klasser finns inte.
Populär kommentar. Gilla du också:
5
Nu låter du som en från dom Borgliga Riksdags partierna.
Gilla kommentar:
1
Det skäms jag inte för. Om meningsmotståndarna råkar beskriva verkligheten på ett korrekt sätt och den sammanfaller med min egna verklighet, så har jag inga problem med det.
Ordet ”borgerlig” är ett annat ord som bör strykas från ordlistan hos den politiskt medvetne.
Populär kommentar. Gilla du också:
5
I ett egoistiskt samhälle där inkomst och tillgångar värderas högst kommer det finnas en stor skillnad mellan rika och icke-rika.
De flesta kommer också, som enskilda, driva sina intressen och dessa kommer defineras i materiell tillgång. Således kommer rika i stort (som vore de en grupp) driva för att de skall ha mer pengar, få behålla mer av dom, slippa bidra till fattiga osv. (Och fattiga för att de rika skall tvingas ge pengar till dom via välfärden osv)
”Klasserna” har inget gemensamt förutom pengar ja (eller brist på pengar) men i ett materialistiskt samhälle där pengar/egoism är A och O så blir det också lätt den viktigaste faktorn: Man kan även i ett land som Sverige, där skillnaderna är mindre än i flera andra länder, se att väldigt många ”röstar efter plånbok”. Även om vi självklart vill att det skall vara annorlunda, långt fler röstar efter sin kortsiktiga vinning (eller vad som uppfattas som detta) än efter folkets långsiktiga bästa.
Rika vill behålla sina pengar/ha mer, de fattiga vill samma sak: Behålla sina pengar/ha mer. (Och båda grupper får bara mer på bekostnad av den andra gruppen) ”Högern” och ”vänstern” är ju klassiskt sett också varje ”klass” intressegrupper. (Även om ”höger” och ”vänster” i allt annat är nästan likadana) Lösningen är ju dock såklart inte mer av detta sk. ”klasskrig”.. såsom den sk. vänstern predikar.
Lösningen är folkgemenskap, ett samhälle som inte bygger på egoism och grupp/klassindelning, utan helheten: folket och dess samhälle som en organism. I ett icke-egoistiskt samhälle där folket känner gemenskap och inser att alla har en funktion och roll i den större helheten (förutom just dom som är parasister och vägrar bidra, vilka måste väck precis som parasiter i ett djur) så kommer också sådant som lönenivåer bli mer jämlika och riktigt arbete belönas, istället för som idag, parasiterande spekulation.
Gilla kommentar:
4
Se, nu pratar du som jag gör ;)
Eget citat av Kettil F:
”I ensam opposition emot dessa samhällsomstörtande och destruktiva krafter stod nationalismen. Värdegrunden för nationalismen har sin utgångspunkt i en sant altruistisk, oegennyttig folkgemenskap inom gränserna för en etniskt homogen nationalstat.
Nationalismen hyllar folket, nationen, den folkliga kulturen och den med folket förbundna gemensamma historien.
Nationalismen försöker minska konflikterna mellan de skilda sociala och ekonomiska klasserna och grupperna i samhället för att i stället samla folket till gemensamma ansträngningar för att därigenom åstadkomma en kraftfull positiv inverkan på samhällsutvecklingen för alla.”
Gilla kommentar:
2
@Kettil F.
Enastående bra uttryckt! :)
Gilla kommentar:
0
Klipper in ett inlägg från flashback:
”Att Erik ofta hamnar i bråk har ingenting med slumpen att göra. Han är en av de vidrigaste personer jag någonsin har träffat.
Jag var på festen i Alvik innan själva Eriks misshandel skedde och där de först började bråka. Erik hade kallat en av killarna som senare skulle puckla på honom för ”blattesvin”. Antagligen så kontrade killen tillbaka med någon spydig kommentar och Erik blev förbannad och ville gå ut på gatan och slås. Den andra killen hängde med ut men han sa att han inte ville slås. Erik försökte hetsa honom att slå honom genom att säga ”jag kan ta första slaget, slå mig bara” och visa ena kinden. Killen förklarade klart och tydligt att han inte ville slås. Genast började alla Eriks djurs-polare klappa i takt och ropa ”råtta, råtta”. Killens polare kom då in och puttade iväg Erik och sa att dem ska dra. Erik börjar slå på honom och alla hans polare (10-12 pers) börjar slå på killens kompis och sparka på honom när han ligger ner. En av Eriks polare stoppar misshandel genom att lägga sig på offret. När de fick tid sprang dem iväg till tunnelbanan. Eriks gäng diskuterar i några minuter och senare börjar springa till tunnelbanan för puckla på dem igen.
Jag var inne på festen vi detta tillfälle men det här är vad jag hörde av min polare som var där ute och såg allting.”
Så Erik var alltså med och misshandlade en kille först på en fest tidigare på kvällen och fick sedan själv stryk inne stan av folket från festen?
Populär kommentar. Gilla du också:
13
Råtta tycks ha ersatt svin som värsta djurfientliga skällsordet. Är det Khadaffis arv till eftervärlden. För övrigt är råttor högt civiliserade varelser. Deras samhällsbyggnad är imponerande.
Gilla kommentar:
4
Blattesvin!?
Har killen kollat sig själv i en spegel på sista tiden?
Han ser ju själv ut som en ”blatte”, men så har han ju negerblod i sina ådror oxå!
http://fredrikreinfeldt.l1fe.co.za/files/2011/08/erik-reinfeldt1.jpg
Populär kommentar. Gilla du också:
8
Ooops! Det var som attan.
Jag har inte sett någon bild av denne förut.
Förvånad över att hans rasblandning ännu är så markant. Det måste ha varit fler tillskott av främmande blod efter att den första rasblandningen skedde.
Gilla kommentar:
2
Klart media är glada nu att den ena killen är dömd för hmf-brott tidigare.
Vad har det med brottet nattens brott att göra? Inte ett dugg.
Gilla kommentar:
1
Lite mer om Erik från flashback:
http://www.youtube.com/watch?v=OvRHGjBzpXc&hd=1
börjar 0:37 Erik dansar vid mål för DIF. Mona sitter nedanför honom.
Erik diskuterar dansen med en vän på facebook. Lägg märke till vad han tycker om Mona…
http://imageshack.us/photo/my-images/507/erikreinfeldt.png/
För de som tror att det är photoshoppat har någon spelat in en film där de scrollar på hans sida.
http://f.cl.ly/items/1d2o0x030r3i3N0n0o1M/DSCN1058.MOV
Han verkar vara frispråkig denna pojke. ”blatte” verkar vara ett ord han ofta slänger sig med vilket också visade sig förra gången han fick stryk i början av året som nationell.nu redan skrivit om.
Gilla kommentar:
4
Förövaren till misshandeln är enligt uppgift tidgare dömd för olaga hot och hets mot folkgrupp. Det finns därför skäl att tro att bråket under kvällen och den efterföljande attacken föranleddes av politiska meningsskiljaktigheter. Frågan är nu om statsministern är konsekvent och menar att sonen inte ska vara förvånad över att ha blivit misshandlad, att det är något han borde räkna med, givet de politiska åsikter han företräder.
På Avpixlatredaktionen anser vi ett sådant resonemang vara befängt och tar bestämt avstånd från varje form av politiskt våld, men frågan är befogad eftersom det är exakt så statsministern formulerat sig när Sverigedemokrater blivit attackerade och misshandlade för sitt politiska engagemangs skull. Förhoppningsvis har statsministern kommit på bättre tankar nu när det politiska våldet drabbat hans egna nära och kära. Det vore klädsamt om denna nyvunna insikt i så fall fick avspegla sig i det uttalande om händelsen som vi gissar så småningom ändå måste komma. Vi hoppas förstås också att pojken inte är allvarligt skadad, att han får lämna sjukhuset snart och att den skyldige får ett kännbart straff.
Enligt obekräftade men trovärdiga uppgifter har följande utspelat sig som ställer händelsen i en något annan dager:
Upprinelsen till misshandeln ska ha varit en fest i en villa i Stockholmsförorten Bromma som gick överstryr. Erik Reinfedlt och hans kompisar befann sig utanför villan. Det gjorde också ett annat gäng där den person som senare ska komma att slå Erik med en flaska ingick. Erik uppträder verbalt aggressivt (något han enligt uppgift är känd för) och smockan hänger i luften men inget allvarligt inträffar.
Erik och hans kompisar blir utkastade från festen. De beslutar sig för att dröja sig kvar utanför villan och vänta på att det andra gänget ska dyka upp. Efter en stund kommer en person ur det andra gänget ut och får då ta emot sparkar och slag från Erik och ett antal andra personer ur hans gäng. Denne person får å sin sida in ett knytnävsslag över munnen på Erik och spräcker därvid hans läpp. Detta resulterar i att personen får motta än mer stryk från Erik och hans kompisar.
Eriks gäng lämnar sedan personen de slagit liggande på marken och åker in till Östermalmstorg i centrala Stockholm. Där ringer Erik upp en kompis till den person de mishandlat på festen, berättar för denne var han och gänget befinner sig och utmanar de andra gänget att komma dit om de vågar. De antar utmaningen och dyker efter ett tag upp vid Östermalmstorg. Eriks gäng har då förflyttat sig till Stureplan strax intill. När det andra gänget kommer dit uppstår högljudda verbala meningsutväxlingar mellan de två gängen som utmynnar i att en person från motståndargänget slår en glasflaska i huvudet på Erik som tar sin tillflykt till den polispiket som alltid är placerad vid stökiga Stureplan på helgerna.
Intrycket av att Erik Reinfeldt är en bråkstake styrks av att han vid tidigare tillfällen varit involverad i slagsmål som blivit polisärenden. Så vitt Avpixlat känner till är det dock Erik själv som då fått ta emot mest stryk och betraktats som offret i sammanhanget. I januari i år dömdes två personer med utländsk bakgrund för misshandel av Erik Reinfedlt efter en Internet-dispyt som urartat till uppgörelse på stan. Avpixlat har domen. I skenet av ovanstånde berättelse finns det skäl att tro att Erik sällan hamnat i handgemäng alldeles oprovocerat.
Medan Expressen skriver förhållandevis neutralt om händelsen vinklar Aftonbladet rejält och utelämnar alla uppgifter som talar till Erik Reinfeldts nackdel. Avpixlat finns till för att komplettera.
http://avpixlat.info/2011/11/06/statsministerns-son-misshandlad-far-han-skylla-sig-sjalv/
Populär kommentar. Gilla du också:
10
I stort sett är et som hänt att två flockar av unga arier blir osams på en fest i Bromma, där de kastas ut, och sedan bråkar vidare på Nockebybanan, för att stämma träff vi Stureplan där Statsministerns yngsta som som ingår i den möjligen mest aggressiva arierflocken blir nedslagen och sparkad på. Han blir medvetslös, men räddas av att några krogvakter ingriper och ser till att han hamnar på sjukhus. Så har jag fattat det.
Det komiska är att SD-dräggen på FB genast trodde att det var ”kulturberikare” d.v.s. invandrare som gjort det.! Dom får stå med dumstrutarna på som vanligt!
Gilla kommentar:
3
Det finns ingen anledning uttrycka sig nedlåtande om personer för att de inte är helt vita. Jag har en bekant som är ”halvblatte” och som förmodligen gjort minst 10 000 gånger mer för svenskarna och den vita rasen än du någonsin kommer att göra. Det viktiga är vad man själv gör och inte vilka ens föräldrar är.
Gilla kommentar:
4
En pappa som är helt körd, djurgårds supporter och åker på stryk så fort han visar sig ute, nu kan vi snacka om tuff uppväxt.
Populär kommentar. Gilla du också:
14
Upp å hoppa nu Erik, skoldag imorgon. Inte såsa på sjukhus, du måste gå till skolan imorgon. Inte ens elever ska vara sjuka. Skitsamma om du är halvt ihjälslagen du ska gå till skolan, det finns taxi, rullstol och hörselapparat om det tjuter i öronen och om du ser stjärnor är det perfekt…tror det är astrologi på schemat också.
Populär kommentar. Gilla du också:
15
Förövaren är ju att anses som nationalhjälte som tog i med hårdhandskarna mot moderatsvinet.
Populär kommentar. Gilla du också:
11
Brevbäraren???
Gilla kommentar:
0
När sattes det in stora resurser när en vanlig svensk blir nerslagen av invandrare?
Det var dags att familjen Reinfeldt fick smaka på verkligheten, känner ingen medlidande alls för Erik eller hans familj, inte första gången han blir nerslagen och troligen den sista heller.
Våra så kallade politiker lever i en drömvärd i nån bubbla, dags att vakna era SVIN
Populär kommentar. Gilla du också:
11
Vad gör en 16 åring ute mitt i natten på Stureplan? Har inte pappa Fredrik nån kontroll över sina tonårsungar????
Gilla kommentar:
2