Brutalt våldtagna Jenny: ”Använd inte mig i hatpropagandan”
tor, 21 april 2011
Titta på bilden nedan. Det är en bild som alla nationella i Sverige känner igen:
Bilden föreställer en av två unga svenska kvinnor som gruppvåldtogs och misshandlades grovt i Göteborg 2004. Av fyra somaliska negrer.
Den ena kvinnan heter Jenny Lemon.
Misshandeln bestod bland annat av batongslag och sparkar mot underlivet. Efter våldtäkten försökte media dölja gärningsmännens identitet och framställa dem efter medborgarskap, alltså som svenskar.
Händelsen uppmärksammades av info-14.
Så här ser de dömda förövarna ut:
Men vad tror du Jenny Lemon tycker om mångkultur idag?
Hon älskar den. Jenny Lemon bekämpar öppet Sverigedemokraterna och andra svenskar som motsätter sig massinvandringens konsekvenser.
Så här skriver hon i en egensignerad debattartikel på Expressen, med rubriken ”Använd inte mig i hatpropagandan”:
”När jag fick höra om Sverigedemokraternas rapport om våldtäkter och invandrare kommer känslorna av maktlöshet tillbaka igen. För mig var det aldrig viktigt varifrån killarna som gjorde mig och min kompis så illa kom. Jag är rädd att rapporten väcker ännu mer hat och motsättningar mellan olika grupper i samhället. Att de handlingar som jag och min kompis utsattes för beror på kulturella skillnader tror jag inte en sekund på. Jag är övertygad om att det som vi utsattes för betraktas som lika avskyvärt överallt i världen.”
Jenny Lemon går till och med så långt att hon jämför invandringskritiker med negrerna som våldtog och nästan dödade henne:
”När jag dessutom upptäcker att mitt namn utnyttjas i främlingsfientliga hatkampanjer på nätet känner jag samma vanmakt som jag kände den fruktansvärda nyårsaftonen som ändrade mitt liv”, skriver hon.
Läs hela hennes debattartikel: Använd inte mig i hatpropagandan










Man tappar luften av att läsa sånt här.
Populär kommentar. Gilla du också:
52
Det är häpnadsväckande hur hon trots denna behandling, inte kopplar samman de mest självklara av bitar!
Med sitt uttalande fördömer hon andra Svenskor att gå samma öde tillmötes.
Undrar just vad Elin Krantz anser från den andra sidan?
Gilla kommentar:
4
Jag undrar om bilder på döda judar från tyska koncentrationsläger inte heller ska användas i propagandasyften.
Vad Jenny nu gör sig skyldig till är fler övergrepp likt de som hon själv utsattes för. Statistiken talar sitt tydliga språk och fler kvinnor kommer att falla offer. Om det nu inte var kulturella skillnader så kan man fråga sig varför svensk gammelmedia valde att kalla dessa figurer för ”svenskar”.
Populär kommentar. Gilla du också:
56
De bilder som påstås visa ”döda judar” var i de flesta fall bilder på tyskar som dödats av de allierades terrorbombningar.
Populär kommentar. Gilla du också:
36
Ett par bildexempel vore kanske en bra idé. Jag tror på ditt ord, men för att jag ska kunna använda liknande argument (utan att sno från dig givetvis) bör jag ha kött på benen. Fast å andra sidan har man använt sig av retuscheringar på en hel del. Ett exempel är att man klippte in en kvinna med barn i en bild på ett slagfält och helt plötsligt var det avrättning.
Gilla kommentar:
4
Du måste vara så jävla hjärndöd som man bara kan vara. Jag gillar inte det samhälle vi har idag men kom inte och säg att tyskarna aldrig dödade 6 miljoner judar. Ok det kanske var 4 miljoner eller så var det 8 miljoner men det har hänt
Populär kommentar. Gilla du också:
10
Dog det människor i KZ? Ja. Dog de till följd av en systematisk utrotning på order av tyskarna? Nej.
De flesta som dog i KZ dog till följd av Tyfus och andra sjukdomar men även av svält och andra ohyggligheter, ingen förnekar att det dog folk men inte fan var det frågan om någon massutrotning.
Populär kommentar. Gilla du också:
31
Vissa saker väger tyngre än fakta, för att ta exempel så i vissa länder är skepticism en direkt kriminell handling och i ännu fler är det åtminstone oacceptabelt om ej de facto brottsbelagt.
Jag själv är inte i en bra position att säga att det inte har hänt men jag tänker vara konsekvent för det, har man sagt A så tycker jag att man borde säga B.
Gilla kommentar:
1
Han har heller inte skrivit att det inte dog några judar i Tyskland, vilket det självklart gjorde – eftersom det fanns judar i Tyskland och alla ”människor” dör förr eller senare.
Så man är hjärndöd enligt dig om man ifrågasätter den officiella versionen av ”förintelsen”? Tja, enligt mig är man hjärndöd om man inte tål ifrågasättning och granskning. Du kanske sympatiserar med lagar om kriminalisering av ifrågasättanden av historiska händelser?
Självklart är ”förintelsen” grovt överdriven, både i historiska och nutida aspekter.
Populär kommentar. Gilla du också:
20
Fråga dig själv varför folk som t ex den tyske advokaten Horst Mahler åker in i fängelse i 12 år (vid 72 års ålder dessutom) för att ha sagt att han inte tror på Förintelsen.
Även i Sovjet åkte du in i Gulag i 20 år när du ifrågasatte den officiella propagandan.
Populär kommentar. Gilla du också:
16
jo tyskarna dödad en massa judar.
Populär kommentar. Gilla du också:
5
Judarna dödade en massa tyskar.
Populär kommentar. Gilla du också:
20
@Magnus
DU är uppenbarligen hjärndöd som gått på de där fablerna, din jävla fjant. Hela historien faller på sin egen orimlighet så det är helt uppenbart att du inte har det minsta hum om vad du snackar om. Läs på innan du idiotförklarar andra människor… folk som dessutom är mer pålästa än vad du själv är, din jävla hobbyexpert. Ett tips är att börja med att läsa ”En tom säck kan inte stå”.
Gilla kommentar:
2
Belägg på det Jan L?
Gilla kommentar:
0
Och vem är det som dödar respektive har dödats på dessa bilder?
Kan du avgöra det?
Är liken judar eller tyskar?
Är bilderna från 1942 eller 1918 eller 1962?
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/09/Bundesarchiv_Bild_183-F0328-202-006%2C_Russland%2C_Hinrichtung_von_Arbeitern.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/1d/%D0%A3_%D0%B7%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F_%D0%A5%D0%B0%D1%80%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B9_%D0%A7%D0%9A.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/be/Red_terror_victim%2C_Hungary_-_Spring_1919.png
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/97/Budapest-huyendo–ladictaturedupro00lebruoft.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/65/WhiteTerror.gif?uselang=sv
Allt man behöver göra för att ”hitte på” en ”förintelse” är att sno några gamla foton, komma med en snyfthistoria, ange ett postgirokonto och vips kommer det pengar från någon lättlurad idiot….
Populär kommentar. Gilla du också:
21
Vämjeligt och osolidariskt!
Populär kommentar. Gilla du också:
7
1. Hon är säkerligen ett mentalt vrak.
2. Hon är kvinna (en del är tyvärr emotionellt manipulerbara).
3. Hon kanske fick pengar för intervjun.
Hon är ingen beslutsfattare. Hon är ”bara” en medlem i vårt folk som utsatts för hjärntvätt sedan dagen hon föddes.
Det är upp till Norden att fostra framtida ledare, som ser till att folket ej utsätts för övergrepp likt de hon upplevt.
Populär kommentar. Gilla du också:
38
Helt riktigt det du skriver.
Finns ju en kategori kvinnor som ser upp till misshandlande män, attraheras sexuellt av dera ”dådkraft” osv, detta tragiska människoöde sorterar sannolikt in sig i det facket.
Populär kommentar. Gilla du också:
6
Tänk att vara så feg för att bli förknippad med ”rasism” så att man inte ens vågar kritisera mångkulturen ens efter en sån här fruktansvärd händelse. Snacka om att trycka ner sig själv. Häpnadsväckande och bedrövligt.
Populär kommentar. Gilla du också:
27
Kvinnor har en tendens till att ta olämpliga beslut. T.ex min mor blev öppet PK-zombie när hon fick veta att jag var nationell, helt plötsligt gillade hon olika och en massa andra PK-sidor på Facebook, medans farsgubben inte tycks bry sig alls.
Populär kommentar. Gilla du också:
26
Såja, vet du inte att det enda som skiljer oss män och kvinnor åt är vad som råkar finnas mellan benen.
Gilla kommentar:
4
Helt sanslöst, hon borde verkligen insett konsekvenserna av den flyktingpolitik vi bedriver. Den gynnade knappast henne!
Populär kommentar. Gilla du också:
18
Men om du nu skulle bli våldtagen igen, hade du ändrat uppfattning då?!
Pk-slödder.
Populär kommentar. Gilla du också:
17
Kanske inte så konstigt att det hände just henne.
Var det inte så att hon istället för att springa allt vad hon kunde frivilligt gick med negrerna för att de skulle visa vägen till någon fest?
Dum som ett spån tydligen.
Populär kommentar. Gilla du också:
19
Var det inte en av dem som våldtog ännu en svensk kvinna, denna gång en pensionär?
Populär kommentar. Gilla du också:
8
Stämmer.
Populär kommentar. Gilla du också:
10
Jo:
http://politisktinkorrekt.info/2011/04/01/valdtog-aldring-domd-for-uppmarksammad-gangvaldtakt/
Populär kommentar. Gilla du också:
5
HAHAHA,,, hon är säkert tacksam för vad dom gjorde mot henne :S
hon får fan skylla sig själv…
Populär kommentar. Gilla du också:
16
Det är sånt här som får mig att tro att ett nationalistiskt uppvaknande är omöjligt i Sverige.
När en svensk kvinna blir gruppvåldtagen och misshandlad av blodtörstiga negrer, för att sedan gå ut och säga något sånt här… hon pissar på svenskar som får den fantastiska mångfalden upptryckt i ansiktet varje dag, på de kvinnor som fått uppleva ett fantastiskt ”möte mellan människor”, USCH.
Så jävla hjärntvättad så det är sjukt. .
Populär kommentar. Gilla du också:
36
Jag tillönskar Jenny Lemon en kulturberikning av samma typ som den Elin Krantz fick.
Populär kommentar. Gilla du också:
22
Skärpning nu! Läs: http://solguru.motpol.nu/?p=1466
Gilla kommentar:
4
@ Patriot
Nånstans är det ändå så att vissa kommer att bli utplånade på grund av en oförmåga att inse att det finns skillnader i synsätt på kvinnor (och alla människor). Rasfrämlingarna kan göra så här för att media och i princip hela statsmakten säger att det är okej; de får strafflindring på grund av att de inte ”förstår” svenska kvinnors ”dubbla” signaler, svensk/nordisk kultur etc etc. Det är konstruerat för att vita kvinnor ska råka illa ut. Naturligtvis är det poetisk rättvisa när de som förespråkar rasblandning och förnekar sin eget folk råkar ut för baksidan av det samhälle de förespråkar. Att hävda annat är inte anti-nationalistiskt.
Populär kommentar. Gilla du också:
5
Det är naturligtvis förmätet av solguru att sätta sig till doms över andras känslor, givetvis måste man få känna som man känner utan att behöva låtsas inför varandra, och det är ett naturligt och evolutionärt grundat fenomen att bli arg på människor som uppför sig korkat; Korkade människor får nämligen inte bara sig själva dödade, utan även omgivningen, och därför är det rätt att bli arg på den korkade och hota att stöta ut den ur gruppen om den inte skärper till sig. Alla som varit i någon sorts risk-situation tillsammans med andra förstår sig instinktivt på detta.
Jag tror inte ett dugg på att ”människan föds som ett blankt blad” osv, utan jag tänker att hur människor reagerar på sin miljö det beror i påtaglig grad på deras gener. När det gäller notoriska rasblandare som Elin Krantz och aktiva politiska motståndare som Jenny Lemon undrar jag själv hur folk orkar med att känna något annat än att det är önskvärt och ”Guds vilja” att det genmaterial som skapade deras onda handlingar besparas vår framtida population, helst förstås via någon sorts form av frivillig avhållsamhet.
Populär kommentar. Gilla du också:
6
Var verkligen Elin Krantz notorisk rasblandare? Vad har du för belägg på det?
Jag läste att någon skrev att hon röstade på SVP, vet inte om det stämmer dock.
Gilla kommentar:
0
Halva förundersökningen kring mordet på henne handlar ju om hur hon är så kallad knullkompis med den ena turken efter den andra, samtidigt som hon spelar (citat) ”helig” inför klasskamraterna…
-Gud i himlen, det är ju som att säga att hon var Pol Pots högra hand!
Gilla kommentar:
2
Haha! :D Jävla Langéen som fortsätter att envisas med ”första april”-skämt hela månaden.
För detta är väl för helvete inte sant?!?!?!?!
Populär kommentar. Gilla du också:
7
Det är första april hela året i moderna Sverige.
Populär kommentar. Gilla du också:
6
Jag kanske minns fel nu, men jag har för mig att Jonas De Geer skrivit i en kommentar på nationell.nu att flickan på bilden är Linda. Hon var tuffare än Jenny, inte lika full samt slogs, spelade död och sprang som ett jehu och klarade sig därför undan våldtäkt, och sedan gick hon ut i Expressen och visade sitt sönderslagna ansikte. Jag hittar inte den kommentaren nu, men Jonas skriver om fallet på sin blogg:
”Jag kände till det fallet långt tidigare än de flesta, eftersom jag i egenskap av regimkritisk journalist kontaktades av en av flickornas närmsta anhöriga strax efter att det hänt, som gav mig relevant och rätt detaljerad information för att jag skulle skriva om det. Samtidigt fick jag veta att i synnerhet den våldtagna flickan, Jenny, var så traumatiserad att hon då kanske inte skulle palla uppmärksamhet kring det hela. Av hänsyn till det gick jag inte ut med den information jag fått.”
http://jdg.motpol.nu/?p=1682
Berättelsen om exakt vad som hände kan man läsa i domen:
http://politisktinkorrekt.info/wp-content/uploads/downloads/2010/02/B-8881-05.pdf
Jenny å andra sidan tycker dessutom synd om sin våldtäktsneger, för han blev våldtagen i stjärten i fängelset:
http://gt.expressen.se/nyheter/1.290501/mannen-som-valdtog-jenny-blev-valdtagen
Populär kommentar. Gilla du också:
5
@ brandr
Tack för att du visade domen från tingsrätten. Tyvärr kanske det är så att vissa svenskar är dömda till undergång, deras biologiska arv försvinner eftersom de inte kan slåss gentemot rasfrämlingarna, en åsikt som jag har varit emot tidigare men nu tvingas acceptera mer och mer. När det gäller den här kvinnan kan en förklaring till hennes uppträdande återfinnas i hennes terapi. Psykologerna säger att det är en tragedi, men en tragedi på mikronivå. Enligt terapeuterna utsattes hon för monster, som tyvärr valde henne. Vi som är nationella ser problemen på makronivå: judar som Silbersky och Jerzy jobbar 24/7 tillsammans med landsförrädare som Maud, Birgitta Ohlson och Reinfeldt för att sprida lögnen att allt är de utsattas egen fel om de är svenskar: de har helt enkelt uppträtt dåligt och rasfrämlingarna är kränkta.
Den här kvinnan stämmer in i hatkören mot vita för att hon ska kunna klara tillvaron och röra sig i samhället. Tänk själva, vad skulle hända om hon såg problemen på en makronivå? Hon skulle inse att det kan hända igen, och skulle inte kunna röra sig i offentliga miljöer. Psykologernas metodik bygger på detta: ”Monstren uppträder på mikronivå, lita på att staten som skyddar dig”. Hmm… om staten skulle skydda kvinnorna, skulle gärningsmännen avrättas omgående. Och i förlängningen, vad händer när vi har ett samhälle där rasfrämlingarna på allvar träder in i statsmakten (domstolar, polis etc etc). Då kommer de rättsvårdande myndigheterna att vara som i vilken kamelfösarrepublik som helst. Vi nationella måste rädda vårt folk och säkra den germanska rasens fortlevnad i VÅR del av världen. De som är rasligt medvetna är de första att få biljett till våra arkar. Den övriga barlasten, dödköttet, är inte värt vår tid idag. Tyvärr.
Populär kommentar. Gilla du också:
6
Liknande fall finns. Som en enkel hobbypsykolog så tror jag inte det är nånting fel på Jenny att hon reagerar som hon gör. Hon har möjligen en högre grad av feghet inombords än genomsnittet. Utan det är ett klassiskt lemmelbeteende eller flockdjursbeteende. Viktigare att tillhöra flocken och känna dess trygghet och vara accepterad av högdjuren och leva med de rådande vanföreställningarna än att behöva bekräfta och beskriva den obehagliga verkligheten. Jennys lemmelbeteende är naturligt, utan det skulle samhället inte fungera. På sikt så kommer Jenny och andra drabbade att finna trygghet hos andra än Expressen. Vi är på god väg dit.
Populär kommentar. Gilla du också:
10
Jag kan förstå henne på ett sätt, hur kul är det att få sitt ansikte utkablat gång på gång och bli framställd som ett offer för hela svenska folket? Vissa kanske vill gå vidare i livet och slippas påminnas om vad som troligen är den hemskaste upplevelsen i ens liv? Det kan vi nog alla förstå.
Sen så är det märkligt att hon attackerar folk som lyfter fram denna typ av övergrepp, men som sagt det är för nära mål och då tänker man inte rationellt.
Varför inte vara lite solidarisk och sluta posta bilden och låta henne gå vidare med sitt liv?
Populär kommentar. Gilla du också:
5
Artikeln handlar om hon påstår ”Att de handlingar som jag och min kompis utsattes för beror på kulturella skillnader tror jag inte en sekund på.”
Hon påstår ju här att det lika gärna hade kunnat vara fyra svenskar som gjort samma sak.
Hon är en PK-bimbo som själv orsakade att hon blev negergruppknullad och som nu dessutom har den rent obehagliga fräckheten att komma med oförskämda, svenskfientliga förolämpningar mot alla svenska män.
Hon borde skämmas!
Populär kommentar. Gilla du också:
12
Vanföreställningarna Jenny har och önskar sprida till andra måste bemötas eftersom dom är livsfarliga. Hon är dessutom 26 år, och kan ta ansvar för vad hon gör. Det Jenny har bidrag med nu är att fler unga kvinnor nu löper högre risk att drabbas genom att dom har blivit desinformerade av Jenny via Expressen. Hon bidrar även till att stämpla alla män som potentiellt farliga eftersom hon menar att det inte finns några beteendeskillnader gentemot kvinnor, avseende svenska män och män med ursprung utanför den västerländska civilisationen.
Populär kommentar. Gilla du också:
13
Ingen bryr sig om vad horan Jenny säger. Negrerna skulle dödat henne istället så kunde hon ha gnällt om allt i skärselden istället. Vidriga luder förtjänar inte att leva
Populär kommentar. Gilla du också:
7
Skärp dig!!! ”Vidriga luder förtjänar inte att leva” Är du någon jävla provokatör!? Använder ordspråk från etniska främlingar!
Nej hon förtjänar inte att dö för att hon är indoktrinerad som majoritet av svenskarna är.
Rekommenderad läsning: http://solguru.motpol.nu/?p=1466
Populär kommentar. Gilla du också:
8
Jag uttrycker mig på vilket jävla sätt jag vill. Hennes ignorans samt brist på insikt ger jag inte mycket för. Min åsikt är den att hon helt enkelt satt sin sista potatis och får helt enkelt det hon förtjänar.
Man kan inte uttrycka sig på det sättet hon gör gentemot sina landsmän.Det är oförlåtligt. Punkt…
Populär kommentar. Gilla du också:
10
Väl talat!
Gilla kommentar:
4
Lagt till följande meningar:
”Hon blev bland annat misshandlad med batong och sparkad i underlivet. Efter våldtäkten försökte media dölja gärningsmännens identitet och framställa dem efter medborgarskap, alltså som svenskar.”
Gilla kommentar:
4
Kanske inte är så viktigt, men skrev inte tidningarna att minst 2 av dem hade finskt medborgarskap? Har för mig det..
Gilla kommentar:
0
En av dem, negern längst till höger. Detta kan du se i följande film:
http://www.youtube.com/watch?v=MRrBaKYTN80&feature?edu
Gilla kommentar:
0
09:30 in i filmen: Väldigt konstig presentation av gärningsmännen från Aftonbladets sida. De två tingen med svenskt medborgarskap har man presenterat som ”svenskar”, medan den med finskt medborgarskap presenteras som ”finsk medborgare”. Bör inte den ”finska medborgaren” benämnas som ”finsk”, precis som den ”somaliska medborgaren” egentligen borde benämnas ”somalier”? Eller, var i ligger skillnaden här Aftonbladet?
Förstår inte riktigt hur de tänkte när de knådade ihop det där. Förövrigt är det knappast någon slump heller att samtliga siluetter ser europeiska ut, annat hade ju varit ”rasistiskt”.
Gilla kommentar:
1
Här är lite läsning för Jenny (och andra svenska kvinnor):
http://www.friatider.se/norska-kvinnor-far-stod-av-politiker
Några citat:
* ”Polisen i Norge har offentliggjort att samtliga överfallsvåldtäkter i Oslo 2006, 2007 och 2008 begicks av utomeuropeiska invandrare”.
Inga kulturella skillnader?
* ”Sedan tidigare har afrikanska invandrare i en radiointervju förklarat att norska tjejer får skylla sig själva att de blir våldtagna”.
Här talar dessa afrikaner direkt till Jenny och säger att hon får skylla sig själv. Observera att det görs skillnad på människor i och med ordvalet ”norska tjejer”.
* ”Man inne på fel spår om man tror att överfallsvåldtäkter handlar om kultur eller kön. Dessa män är traumatiserade och är själva offer för övergrepp, säger hon till VG”.
Ja, så är det ju förstås. Det är ju våldtäktsmännen som är de verkliga offren, inte de våldtagna kvinnorna. Och konstigt nog ser alltså dessa män ut precis som de som gav sig på Jenny.
Populär kommentar. Gilla du också:
15
Man kan tydligen gå ytterligare några år bakåt utan att det finns någon norrmän i statistiken.
http://www.friatider.se/fortfarande-100-invandrare-bakom-valdtakter-i-oslo
Ingressen:
Ickevästliga invandrare ligger bakom hundra procent av överfallsvåldtäkterna i Oslo under perioden 2003 – 2010, visar en färsk kartläggning som tidningen Nerikes Allehanda har gjort. Bland de uppklarade brotten dominerar kurder och afrikaner.
Här finns rapporten från 2007, som även visar tidigare år. Det borde komma en ny rapport för 2010 snart
http://frianyheter.wordpress.com/statistik/norge-invandrare-starkt-overrepresenterade-i-valdtaktsstatistik-2007/
I Stavanger ska de däremot haft en (1) ynka norsk överfallsvåldtäktsman.
Svenska BRÅ släppte år 2000 en rapport om överfallsvåldtäkter där de stolt basunerade ut att drygt hälften av gärningsmännen var svenskar.
Men de hade ”missat” alla fall där det inte finns några skäligen misstänkta. Vilket är det vanligaste.
Längst ner här
https://www.flashback.org/t511368p2
Gilla kommentar:
0
Hon har inget val. Om hon ska få lämnas i fred från systempressen måste hon ta avstånd. Annars kommer media förvandla henne till gärningsman istället för offer. Med tanke på vad hon har varit med om är det inte så konstigt att hon inte orkar ta dessa diskussioner.
Jag berörde lite kring detta i en artikel nyligen: http://www.realisten.se/2011/04/17/andrej-tjikatilo-och-svenskfientligheten/ Jag hade bland annat denna Expressen-artikel i åtanke när jag skrev den, liksom föräldrar som fått sina barn mördade och genast fått flåsande journalister i nacken som krävt att föräldrarna ska ta avstånd från oss som berättar om dåden istället för från gärningsmännen och de politiker som ansvarar för att möjliggöra morden och våldtäkterna.
Systempressen har inga moraliska skrupler. De hyllar mångkulturen till varje pris. Det är inte konstigt för dem att ringa en mor som just fått sin son mördad och avkräva ett avståndstagande mot rasism.
Populär kommentar. Gilla du också:
23
Samma ”journalister” som säger att bilder på mångkulturmördade svenskar inte ska användas i propagandasyften har dock inga moraliska betänkligheter att använda bilder på döda judar i propagandasyften. Då går det helt plötsligt bra.
Och bägge exemplen ska ”bekämpa rasism”.
Populär kommentar. Gilla du också:
8
Tack för dessa rader Björn. Du förstår till skillnad från andra idioter vad det handlar om.
Jag skäms att andra ”nationella” skriver så här:
handfat skriver:
april 21, 2011 kl 13:56
Ingen bryr sig om vad horan Jenny säger. Negrerna skulle dödat henne istället så kunde hon ha gnällt om allt i skärselden istället. Vidriga luder förtjänar inte att leva
Populär kommentar. Gilla du också:
5
Men Jenny kan inte fritas från ansvar. Jag tror inte att pressen helt kan förvandla ett offer till en viljelös vålnad som finner tröst i att skriva under på deras falska föreställningar?
Då börjar det likna Moskvarättegångarna på 1930-talet.
Men där utsattes offren för långvarig raffinerad tortyr innan de ställde upp på maktens villkor. Och det måste bära Jenny fruktansvärt emot att rentvå dem som våldtagit henne, genom att angripa nationalisterna istället. En våldtagen kvinna hatar förövarna, eller hon kan hata sig själv. Men hur kan journalisterna få henne att vända sig mot en tredje part, om hon inte tilldels är med på det?
I så fall är hon totalt knäckt.
Populär kommentar. Gilla du också:
5
Exakt!
De flesta människor spelar den roll de anser sig bäst tjäna på, och begriper litet om vilken roll de spelar i det större spel människor fundamentalt mer avancerade än de själva givit åt dem. De är ofrånkomligen underordnade denna roll de givits, på grund av sin intellektuella oförmåga, sin ignorans och sin egocentrism.
Gilla kommentar:
3
Man skulle lämpligen kunna stämma i bäcken genom att hänga ut de journalister som ringer upp föräldrar till nyss mördade eller våldtagna.
Populär kommentar. Gilla du också:
7
Det tror jag faktiskt inte på. Jag tror att hon skulle kunna välja att antingen ställa upp som pk-mongo i pressen eller välja att låta bli att tala med pressen överhuvudtaget eller välja att sitta i en liten låda på sergels torg tills dess att de skyldiga landsförrädarna gjort avbön.
Populär kommentar. Gilla du också:
5
Jag håller ej med dig Björn, det finns skillnader på att ”ta avstånd” och på att ”ta avstånd”.
Jenny hade ingen pistol mot tinningen som tvingade henne att säga det hon gjorde i media. Hade hon kanske sagt ”ingen kommentar” ”nej jag är inte främlingsfientlig” osv så hade det gott och väl räckt men hon säger med egen fri vilja att hon tänker bekämpa nationellt sinnade människor som vill att dessa invandrare som förgriper sig på svenskar kvinnor ska straffas och sedan utvisas, hon tar även total ställning för MER mångkultur vilket gör att hon fick ta del av sitt karma rakt av. Sverige är förvisso gravt vinklat när det gäller mångkulturen men vi lever ändå inte i en genuin sovjetdiktatur. Att konstant mantra om att alla är så ”indoktrinerade,” ”hjärntvättade” och ”avtrubbade” är inte hållbart för fem öre längre, till slut låter vissa nationella som marxister, att vi alla bara är produkter av våra sociala och ekonomiska förhållanden och att vi ej på något sätt har en fri vilja, för det har vi, om inte så vore hur kommer det sig då att vi nationella inte svalt allt detta och blivit ”hjärntvättade”? Vi är ju alla även vi produkter av Palmeskolan, tvåpartisystem och indoktrinering men det bet tydligen inte. Sedan, när Jenny gick ut i media med detta så var hon knappast ett barn, vi talar om en vuxen kvinna, förvisso ung men ändå vuxen som på eget initiativ sade det hon sade. Det finns inga som helst belägg på att hon förföljts av media och känt att etablissemanget varit påträngande vilket mer eller mindre ledde till att hon går ut med denna proklamation för att få vara i fred.
Det Jenny sagt är enligt min mening helt oförlåtligt och hon spottar alla kvinnor som fallit offer för sexbrott begånget av invandrare i hela Norden i ansiktet.
Populär kommentar. Gilla du också:
8
det bästa jag läst på länge. Jag tror vi har möts …
Gilla kommentar:
1
Var det inte hon som efter våldtäkten tvingades att ta avstånd från ND? Hon pressas nog till detta av media!
Gilla kommentar:
0
Hon beter sig som ett djur som inte förstår varifrån handen som slår kommer ifrån.
Eller som helt indoktrinerad. Sorgligt men saknar betydelse – hennes fall är nämligen ett skolexempel på mångkulturella handlingar och tänkande och det saknar helt betydelse vad hon vill och tycker i sammanhanget.
Gilla kommentar:
2
Fråga: Var det inte Jenny Lemon eller hennes kompis eller båda två ev. föräldrar till tjejerna,som hade talat med Jonas De Geer eller ND, och förklarat att media krävde att de skulle ta avstånd från ”rasistiska organisationer” för att de skulle skriva om fallet? I så fall undrar jag, var inte Jenny och hennes familj medvetna om att media försökte dölja etniciteten och tyckte att det var ett fulgrepp av media? Jag fick intryckat av att det var så då.
Det förklarar naturligtvis inte varför hon så här långt efteråt går ut och tar avstånd. Jag tycker dock inte att den nationella rörelsen ska bry sig om att hon tar den här ståndpunkten. Hon har fel. Det är det mångkulturella samhället i sig som möjliggjort detta. Det var rasism bakom våldtäkten. Använd bilden ännu mer nu. Invandrare överfaller och våldtar svenskor. Svenska våldtäktsmän våldtar sin egen etnicitet. Forskning har visat att seriemördare, våldtäktsmän mm söker offer inom sin egen etniska grupp. I Europa har det massinvandringens spår visat sig att hitresta negrer och araber nästan uteslutande överfaller och våldtar kvinnor med europeeiskt utseende. Detta är en form av ockupantbeteende som har sin grund i rasism.
Gilla kommentar:
2
Jo, han kontaktades av den ena kvinnan, den andra – hon som skrivit debattartikeln – ”pallade inte trycket”:
http://jdg.motpol.nu/?p=1682
Gilla kommentar:
0
Litet förtydligande: jag kontaktades inte av Linda personligen, utan en närstående person, långt innan det blev ”nyhet”.
Jag tycker inte heller att Jenny Lemons utspel om att ”användas i propagandan känns som att bli våldtagen igen” och annat är försvarbart.”
Om hon själv inte förstår att etniska faktorer är betydande i den här sortens brottslighet är det bara att beklagam men vi som gör det har rätt, ja skyldighet, att upplysa en naiv och indoktrinerad allmänhet om att så är fallet. Offer eller inte – hon kan inte göra anspråk på att diktera vilka slutsatser andra ska dra av det som hänt henne (försåvitt omständigheterna inte var väldigt annorlunda än vad som framkommit).
Hon var vare sig första eller sista offret för det här beteendet, så brottet mot henne är inte alldeles hennes ensak.
Detta sagt mår jag illa av att läsa vissa av kommentarerna här. Man ska inte trippa runt ämnet bara för att det är så känsligt och infekterat, men det bör ändå diskuteras på en anständig nivå.
Populär kommentar. Gilla du också:
9
”Detta sagt mår jag illa av att läsa vissa av kommentarerna här.”
Helt sant. Inte för att jag vill lägga mig i red.:s jobb, men jag tycker, vad det nu är värt, att troll-toleransen borde sänkas generellt på sidan. Nationell.nu fyller en viktig funktion, men många av kommentarerna är uppenbar svart propaganda och gynnar bara dem som vill skada Europa.
Du har även rätt i att det är absurt av offren att tro att de kan bestämma vad folk skall dra för slutsatser av månkulturens konsekvenser, inklusive det som har hänt dem själva.
Gilla kommentar:
1
Jag skulle nog vilja påstå att det råder en betydligt bättre kommentarskultur här än på många andra ställen. Läs till exempel:
http://www.nationell.nu/2011/04/09/pi-ni-far-inte-kalla-utlanningar-for-varbolder-och-pestloppor/
Att vissa personer inte kan hålla en saklig och seriös nivå och använder ord som ”hora” är nog omöjligt att helt komma ifrån.
Det som varit betydligt värre på nationell.nu än på andra ställen är alla troll som på ett medvetet fördärvligt och ofta hånfullt sätt angripit nationella organisationer och personer. Men det tror jag är på väg att försvinna för gott, bland annat eftersom jag sade till på skarpen sist det hände.
Censur lösningen? I extrema fall, men annars tror jag man måste 1) föregå med gott exempel och 2) säga ifrån när någon uttrycker sig på ett för kampen skadligt sätt, som JDG gör ovan. Då förändrar man kommentarskulturen i grunden.
Gilla kommentar:
4
Okej. Jag hoppas att du har rätt.
Gilla kommentar:
0
Där ser man vad lite tryck från PK-maffian kan ge, debattartikeln är ju knappast hennes idé.
Populär kommentar. Gilla du också:
6
”Att de handlingar som jag och min kompis utsattes för beror på kulturella skillnader tror jag inte en sekund på.”
Helt rätt, Jenny! ”Kulturella skillnader”! Ha!
Det handlar om biologiska skillnader, även om judar som Sarnecki förnekar det…
http://www.nationell.nu/2010/11/16/ny-forskning-brottsgen-hos-olika-folkgrupper/
http://www.svenskpolis.se/Artikelarkiv/Artiklar-20041/juni-2004/brottsgenen/
Populär kommentar. Gilla du också:
7
Den kvinnan är totalt skruvad i huvudet. Man får väl gratulera till berikningen hon blev utsatt för då.
Populär kommentar. Gilla du också:
7
Någon här hade länkat till en artikel där den ene av killarna som hade förgripit sig på Jenny, nu själv hade blivit våldtagen. Av en medpatient! Är det ingen som reagerar på det? Medpatient!
Han är väl för f-n ingen patient. Det är sjukt i det här vackra landet. Du kan begå bestiala övergrepp på kvinnor och dömas för vård. Han skall ha allt annat än vård!
När han sedan även våldtog en åldring så håller jag våra politiker medskyldiga. Det är de som har försatt landet i vår misär. De skall också spärras in, precis som somaliern (helst utvisas)och de skall INTE behandlas som patienter.
Angående diskussionen om judar som mördades. Om ni tittar på flygfoton som finns från de arbetsläger som tyskarna hade. Ser ni några enorma kol/kokshögar? Nä, skulle inte tro det. Hur mycket koks skulle inte gå ut för att hålla ugnar vid liv dygnet runt för att bränna människokroppar
Gilla kommentar:
4
Expressens artikel är nästan 1 år gammal… men både Nationell.nu och Nationell Idag uppmärksammar den idag, varför?
Gilla kommentar:
0
Den publicerades i augusti.
Jadu, kanske för att vi vill uppmärksamma våra läsare om den?
Populär kommentar. Gilla du också:
5
Jättebra att det sprids, cred till Nationell.nu som var först ut, och mycket bra att andra tar efter.
Gilla kommentar:
2
Nationell Idag skriver ju att artikeln uppmärksammats efter att Nationell.nu tagit upp den ett år senare. Så där är väl svaret…
Gilla kommentar:
2
Bilder som denna bör publiceras varje dag, ungefär som slaskmedia har en bild på negern david itsh… eller vad fan han heter, på sina förstasidor.
Gilla kommentar:
2
Negrerna ringde dessutom till kompisar (negrer?) och skröt om att de våldtagit och misshandlat ett par ”svennehoror”. Det hade säkert svenskar också gjort. I fablernas värld.
Populär kommentar. Gilla du också:
6
Källa?
Gilla kommentar:
1
Minns inte men jag vill minnas att det var tack vare det som polisen fick tag på gärningsmännen. Negrerna hade ringt med en telefon som tillhörde en av tjejerna.
Gilla kommentar:
1
Kanske fick infon från Henrik Johansson.
Gilla kommentar:
0
Skönt att se kommentarerna på mitt inlägg, ”hon är en hora som förtjänar det” och andra i samma anda. Bevisar bara att ni fullständigt skiter i offren och bara drivs av hat(inte alla som kommenterat utan de som replikerade på mitt inlägg).
Med lite empatiförmåga och logik kan man förstå exakt varför hon skriver som hon gör, jag håller inte med men inte fan tänker jag sitta och kalla henne hora och andra vidriga tillmälen. Men tänk så här, hade det varit er dotter hade ni då velat att bilden av hennes sönderslagna ansikte och kropp skulle kablas ut på internet för allas beskådan?
Gilla kommentar:
3
Dumma idioter, läs artikeln noga!
Den talar tydligt om ”två kvinnor” som våldtogs .
Det står inte att kvinnan på bilden är hon som skrivit den där Debattartikeln.
Nää, kvinnan på bilden är Linda, den andra kvinnan som också våldtogs, men som frivilligt kontaktade och uttalade sig till Jonas De Geer, precis som Red påpekar ovan.
Gilla kommentar:
1
Hade det varit min dotter så tror jag ”Death Wish” blivit verklighet, om jag så fått sitta av livstid för det.
Gilla kommentar:
2
Å andra sidan har många svenskar – tack vare Jenny och Aftonbladet! – nu fått reda på att gärningsmännen var invandrare. Tack Jenny och AB! :-)
Gilla kommentar:
3
Lämna kvinnan i fred.
Gilla kommentar:
1
Dumma idioter, läs artikeln noga!
Den talar tydligt om ”två kvinnor” som våldtogs.
Det står inte att kvinnan på bilden är hon som skrivit den där Debattartikeln.
Nää, kvinnan på bilden är Linda, den andra kvinnan som också våldtogs, men som frivilligt kontaktade och uttalade sig till Jonas De Geer, precis som Red påpekar ovan.
Gilla kommentar:
1
Det skulle du ha sagt litet tidigare…
Gilla kommentar:
1
Jenny är ett praktexempel på det kollektiva Stockholmssyndrom som jag tror enbart kan visa sig hos nordeuropéer, pga av våra gener med hög empatiförmåga och konfliktundanbenägenhet (naturligtvis i kombination med System-propagandan, samt pressen från media om att ”ta avstånd” från rasism”). Stackars flicka egentligen.
http://johanbjornsson.blogspot.com/2011/04/kollektivt-stockholmssyndrom.html
”Att de handlingar som jag och min kompis utsattes för beror på kulturella skillnader tror jag inte en sekund på. Jag är övertygad om att det som vi utsattes för betraktas som lika avskyvärt överallt i världen.””
Jenny, du har helt rätt. Det beror nämligen på GENETISKA faktorer, dvs att dom är negrer/MENA-folk (naturligtvis gäller inte detta för alla enskilda individer ur dessa folk). Gå en runda som vit flicka i svarta delar i Johannesburg, eller på Jamaica, eller i Haiti, osv, så får du se vad som händer med dig där. Eller varför inte gå en promenad i någon av de många kasbah-områdena i städer i Marocko, Tunisien osv. Där har många europeiska tjejer försvunnit genom åren. Usch, jag ryser vid tanken på dessa tjejers öde.
Gilla kommentar:
4
En upphopning av gener som hennes, kommer att bli vårt folks undergång.
Populär kommentar. Gilla du också:
5
Hade hon blivit gravid av våldtäktsmannen hade hon säkert valt att behålla barnet.
Gilla kommentar:
1
Att någon fötjänar att bli våldtagen kanske låter starkt i mångas öron men faktum är att många godtrogna oskyldiga människor kommer att drabbas av öden likt jennys och elin krantz. Människor som är positiva till invandrare saknar den naturliga självbevarelsedrift som kommer att krävas om vi ska överleva som ett folk.
Är även trött på hyckleriet bland vissa nationella om att man inte får uttrycka sej radikalt samtidigt som man säger sig vilja ha högt i tak i diskussionen.
Gilla kommentar:
3
@ John Andersson
Det låter starkt, visst gör det, men jag håller med dig. Mot min vilja, men jag måste acceptera att dessa kvinnor saknar omdöme och självbevarelsedrift. Naturligtvis vill ingen att vita kvinnor ska möta så bestialiska öden som Elin Krantz, och det är väl klart att anhöriga tar illa vid sig om bilderna sprids. Men, tyvärr, de köper våra fienders lögner och får plikta med sitt liv. Femitolv-rörelsen är praktexemplet på svensk dårskap.
Gilla kommentar:
3
Björnsson. Fenomenet påminner om när amerikaner och västeruropeér går i parad fjättrade med tunga kedjor för att gottgöra ”sin ” skuld till negerslaveriet. Sådana parader av vita människor fjättrade i kedjor har genomförtsi Afrika och i GB tex.
Gilla kommentar:
3
Vaaah! Du skämtar????! *Vargflin*
Gilla kommentar:
2
Herregud, jag minns nu detta. Jag har läst om det och sett bilder på sådant, fast det var några år sedan nu.
Vi lever i förryckta tider. Upp är ned, och ned är upp.
Ragnarök kanske väntar runt hörnet.
Bra?
Dåligt?
Det får framtiden utvisa…
Gilla kommentar:
0
Nix. Googla följande : ” White people walk in Yokes and Chains to Apologize for slavery ”
Gilla kommentar:
0
De kunde ju bara överlämna sig till Khadaffi så kan han sälja dem vidare till sina kompisar längre söderut..
Gilla kommentar:
3
Citatet: ”- För mig var det aldrig viktigt varifrån killarna som gjorde mig och min kompis så illa kom.”
Ska jämföras med detta citat av Jenny när info14 intervjuade henne 2005 där hon kommenterar hur SVT och Efterlyst utpressade henne att ta avstånd från nationalister för att de skulle ta upp hennes fall och att media ansåg det viktigare att vinkla till det att gärningsmännen var svenska än att rapportera vad som hänt henne:
”- När de våldförde sig på mig var det viktigare att framföra vart gärningsmännen inte kom från än att belysa vad som hänt med mig” konstaterar Jenny.
Artikeln kan läsas här:
http://www.info14.com/2005-12-02-valdtaktsoffer_utsatt_for_utpressning_och_hot_av_massmedia.html
Har för mig att hon även lät sig intervjuas av ND samma år.
Gilla kommentar:
3
woooooow, hon förtjänade det, hoppas dom gör om det, jävla idiot-pucko brud
Gilla kommentar:
4
Går inte att ta hänsyn till hennes bizarra Stockholmssyndrom. Det handlar om så mycket mer än hennes person.
Gilla kommentar:
2
Som många av er säkert redan vet så använder sig makteliten av massinvandringen till vad de kallar ”Divide & Qonqure”. De spelar ut oss mot varandra med hjälp av invandrarna så att de lättare kan kontrollera en splittrad befolkning och de gör allt för att utplåna all känsla för nationalism i ett så tidigt stadium som möjligt genom skolsystemet och media och de försöker få oss att känna skuld och skam för vårt ursprung och kultur. Här är ett citat som visar en del av vad deras agenda är:
“As long as a child breathes the poisoned air of nationalism, education in world-mindedness can produce only precarious results. As we have pointed out, it is frequently the family that infects the child with extreme nationalism. The schools therefore use the means described earlier to combat family attitudes that favor jingoism (nationalism)…we shall presently recognize in nationalism the major obstacle to development of world mindedness. We are at the beginning of a long process of breaking down the walls of national sovereignty. UNESCO must be the pioneer.” (Emphasis mine throughout)
William Benton, Assistant U.S. Secretary of State at UNESCO 1946: (UNESCO is the United Nations Education, Science and Cultural Organization)
Läs mer av globalisternas avslöjande citat i denna artikel: http://wearechangeumea.blogspot.com/2011/03/depopulationsagendan.html
Gilla kommentar:
1
Att en sådan grov misshandel och våldtäkt inte ska få denna flicka att tänka på sitt folk är ett under.
Hon är INDOKTINERAD det är skolan och medias fel, dom har lurat i denna stackars tjej att mångkultur är fint och att gärningsmännen lika bra kunde varit ett gäng svenskar.
Är det inte bättre att Du lilla Jenny tar och tänker ett steg längre. Hade detta verkligen hänt om det varit ett gäng svenskar du mött denna dag? Jag vet svaret redan, och svarat är Nej! Detta hade aldrig hänt.
Jag vet att du kommer att läsa denna nyhet och kommentarer så jag hoppas verkligen att Du svarar på min fråga. Jag upprepar den.
-Hade detta verkligen hänt om det varit ett gäng svenskar du mött denna dag?
Och innan jag slutar skriva så vill jag att Du tittar på detta klipp: http://www.youtube.com/watch?v=A9t86upVxmo
Gilla kommentar:
2
Hon upphörde att vara människa i och med det uttalandet. Förmodligen som en följd av indoktrinering i skola m m och det hon utsatts för.
Tragiskt att hon inte fick leva vidare som en hel människa utan istället våldtog sig själv och sitt folk om och om igen tills hennes själ dog …
Populär kommentar. Gilla du också:
7
Mycket av mitt arbete mot våldtäkter med kampanjen stoppavåldtäkterna.nu kommer utav händelser likt denna. Detta var nog faktiskt en av våldtäkterna som slutligen fick mig att vilja engagera mig mer i våldtäktsfrågan. Att då se den här artikeln (som jag missat helt innan som tur var) blir onekligen som ett hårt slag i magen, som en annan nationalist skrev ”man tappar andan”.
Jag har pratat med många offer för sexuella brott och även unga tjejer som blivit brutalt gruppvåldtagna- men ingen av dessa har valt att gå så mot all form av logik som Jenny har. Hur man kan välja att följa pk:linjen trots det man blivit utsatt för är för mig ett mysterium. Som andra skrivit kan det endast komma utav att Jenny blivit ett vrak av det trauma hon utsatts för och den efterföljande hetscirkusen som pressen startat mot henne.
Den indoktrinering hon utsatts för måste vara utom denna värld för jag kan inte i mina vildaste fantasier föreställa mig att hon vid sina sinnes fulla bruk kan ställa sig bakom en sådan linje med tanke på vad hon varit med om…
Populär kommentar. Gilla du också:
6
Jag tror faktiskt inte det handlar om att hon ”blivit ett vrak av det trauma hon utsatts för”. Jag tror det handlar om djupare psykologiska faktorer, och 5i12-rörelsen är ett annat tydligt bevis på detta. Rörelsen startades av pappan till en ung svensk flicka som blev brutalt våldtagen och mördad av en afrikan som bodde på ortens flyktingförläggning. Det spelar ingen roll vad som sker, svenskarna ser ändå inte verkligheten som den är. Detta är ett sjukligt fenomen. 5i12-rörelsens grundare blev alltså MER ”antirasist” av att hans dotter våldtogs och mördades av en flyktingneger! Precis som Jenny i den här artikeln, som SJÄLV VÅLDTOGS OCH NÄSTAN DÖDADES AV FYRA NEGRER!
Populär kommentar. Gilla du också:
10
Det är faktiskt riktigt sinnessjukt när du beskriver det sådär!!
Gilla kommentar:
1
Frågan är vilka psykologiska faktorer som skulle kunna ligga till grund för ett så pass sinnessjukt beslut där man tar ställning för förövarna trots att man är offret och även väljer att kanalisera sin vrede/motvilja på en tredje part för att denna ”angriper” förövarna.
Det hela är för mig helt obegripligt. Jag förstår ju såklart att det måste finnas mer som bakomliggande faktorer för hennes agerande, men hur dessa samverkar och får henne att agera som hon gör… det är ett beteende som jag inte stött på tidigare hos något av de offren för våldtäkter jag pratat med.
Det är mer än ett simpelt ”stockholmssyndrom”. Det är någon form av vansinnig ”pk-sjuka”.
Gilla kommentar:
2
Jag stöter på det hela tiden. Vi – som står upp för det rätta och säger sanningen om detta samhälle – är alltid de onda, oavsett vad. Jag kan ta min far som exempel. Han berättade för mig att min grundskolelärare under ett föräldramöte sagt till honom att jag var den ende i hela klassen som alltid – under flera år – ställde upp för de svaga och mobbade. Ändå vägrar han inse att det jag står för är gott. Han ser mina åsikter som ren ondska. Eller ta mitt ex. Hon sa att jag var den bästa människa hon träffat i hela sitt liv. Ändå kunde hon inte vara ihop med mig, på grund av mina åsikter. Hon kunde aldrig förklara vad som är fel med mina åsikter, men ändå kunde hon inte vara ihop med mig. För jag är ond. SÅ OND!
Populär kommentar. Gilla du också:
10
Tyvärr är det åren av indoktrinering som spökar. Jag anser mig själv rätt upplyst i dessa frågor, ändå får jag ”ryggmärgsreflexer” när någon säger t ex ”nazist”.
Jag tror att det är en kombination av hjärntvätt i skolan media mm och människors psykologi i grupp. Rädslan för att avvika är en faktor vi nationella aldrig får underskatta.
Gilla kommentar:
1
Världen är full av myter som folk tror på.
Folk tror att Karl Marx var GOD, trots att
f-n-skapet var både rasist och anti-semit.
( jodå – man kan va född jude och ändå vara
judehatare,Marx är ett bra exempel )
Nåväl, ”allt går att sälja med mördande reklam”
sjöng Blå Tåget,men man kan lika gärna sjunga
”allt går att sälja med mördande propaganda”.
Jag skulle vilja göra om Ebba Gröns låt ”häng Gud”
och istället sjunga ”häng Marx”.
Gilla kommentar:
0
Helt ärligt så känner man att man gått och känt medlidande för henne ett par år för mycket. Händelsen är tragisk men inte nog med att hon inte inser problematiken, hon propagerar i förlängningen för att fler kvinnor ska råka ut för samma sak som hon gjorde.
Som tur är så spelar det ingen roll om hon ger sitt godkännande, faktum kvarstår och sanningen kan hon aldrig komma undan, hur naiv och destruktiv hon än må vara.
Gilla kommentar:
3
Under alla dom år som jag har varit nationell så har man talat om det kommande raskriget men jag vill påstå att det redan är här. En viktig del i det är att förbereda sina barn i att vara på sin vakt, särskilt döttrarna. Det finns en anledning till att det ansågs olämpligt för kvinnor att röra sej ute ensamma och då var det ändå i de homogena europeiska länderna.
Jag tror att att vi måste motarbeta de feministiska krafterna i rörelsen och uppmana våra kvinnor och döttrar att iaktta största försiktighet, det är ett billigt pris att betala. Exempelvis ansåg Mc Culloch, inte särskilt radikal i mina ögon, att det var onaturligt att låta unga kvinnor flytta hemifrån och på så sätt skilja dem från den skyddande flocken.
Gilla kommentar:
3
Helt riktigt!
Gilla kommentar:
1
Tycker inte att det är så konstigt att en människa viker sig efter år av utpressning och terror från regimen. Jag klandrar inte henne för det utan ser det bara som ännu ett exempel på hur vidrig åsiktsapparaten i Sverige är idag. Det är snarare förvånande att hon inte gjort det tidigare, vanligtvis spottar Svensson ur sig avståndstaganden vid första förmaningen från regimen.
Jag kan tänka mig att varje gång en journalist sett att vi använt bilden på henne i vår rapportering så har hon fått telefonsamtal från dem där de pressat henne att ta avstånd från oss och att dessa journalister slitit upp de gamla såren igen.
Jenny har vetat att nationell media använt bilden i rapporteringen om hennes fall i 5-6 år utan att ha klagat tidigare (vad jag vet i alla fall). Det var närstående personer till henne som från början kontaktade nationell media och informerade om hennes fall och, om jag inte minns helt fel, även gav oss den bilden på henne.
Jenny uttalade sig 2006 till nationell media och berättade om regimmedias utpressning mot henne där de försökt tvinga henne att ta avstånd från den nationella rörelsen och dess rapportering om hennes fall. Att det tog fem år innan hon gjorde det visar ju bara att hon faktiskt stått emot regimens påtryckningar en längre tid vilket ju faktiskt är otroligt ovanligt.
De som i kommentarer riktar ilska mot Jenny borde tänka om. Förstå vår fiende och deras metoder. De saknar inga som helst helst skrupler för att få som de vill och de ryggar absolut inte för att använda sig av terror mot ett våldtäktsoffer för att sedan kunna använda dem till sina propagandasyften. Rikta ilskan mot den regim och dess hantlangare i median som utövar dessa påtryckningar mot offer för svenskfientlighet och skapar dessa bisarra situationer.
Gilla kommentar:
2
@Tomas
Om hon nu mår så dåligt pga ”dessa år av terror” så kunde hon ha sökt stöd av ex. oss nationella. Som jag skrev tidigare så finns det ingen anledning att finna medlidande för en person som tar avstånd från oss nationalister eftersom många oskyldiga och goda människor kommer att falla offer för det här samhället. Det gäller även oss om vi inte är aktsamma nog. Så vi bör stålsätta oss inför framtiden istället för att slösa tid och energi på sådana som vägrar fatta fast de nästan blivit sexmördade av ett gäng negrer.
Gilla kommentar:
0
Jag har inte skrivit att man ska ha medlidande med henne trots att hon tagit avstånd. Eller att man ska lägga energi på sådana som henne. Snarare tvärt om så skrev jag att man inte ska lägga ner energi på att sitta och rikta ilska mot henne utan rikta den ilskan mot regimen som skapat dessa problem.
Gilla kommentar:
1
@Thomas
Vad skönt att du inte finner medlidande eftersom jag tolkade din första text: Tycker inte att det är så konstigt att en människa viker sig efter år av utpressning och terror från regimen. Jag klandrar inte henne för det utan ser det bara som ännu ett exempel på hur vidrig åsiktsapparaten i Sverige är idag.
och sen skrev du:De som i kommentarer riktar ilska mot Jenny borde tänka om. Förstå vår fiende och deras metoder osv….
Johns svar: Jag tycker visst att man kan rikta ilska mot korkade liberala egoister likt Jenny då hon är en del av fienden i högsta grad. Vill också upplysa om att hon tog avstånd från Nd ganska omgående efter att de upplyst allmänheten om fallet.
Gilla kommentar:
0
Fortfarande under inflytande av PK-ismen. Det jag och många andra säger är att vi ska inte importera våldtäktsmän. Vi har redan svenska brottslingar så vi behöver inte fler. Det vi kan importera är duktiga, ärliga människor som vill anpassa sig till Sveriges kultur och våra värderingar. Skulle vi av misstag ändå få in ytterligare en våldtäktsman ska dom inte få vård och skattebetalat fängelse. De ska utvisas på livstid. Det är så man tar hand om sitt lands innevånare. Det är väldigt tragiskt att folk är så hjärntvättade att de inte kan inse så enkla saker.
Gilla kommentar:
0
På tal om 5i12 rörelsen kolla på detta klipp med Stig Wallin, grundaren av denna organisation:
http://www.youtube.com/watch?v=mjkJmqwyhxQ
”Stigs livsuppgift var att fullfölja sin dotter Saras engagemang. Ur tragedin när hon mördades av en ung flykting 1989 hämtade han sin drivkraft och sitt budskap om försoning och personligt ställningstagande.”
Gilla kommentar:
0
En del människor har ingen självbevarelsedrift – Det måste vi
lära oss acceptera – för det är ju det det handlar om i fallet
Jenny. Lägg inte ner nån energi på henne,lägg bara ner energi på tjejjer
som har Nationella anlag och vill föda Vita barn och se till att dom
föder Vita barn i massor – bara så kan vi
överleva… vad som händer dom andra borde vara relativt
ointressant för oss Nationella….lämna dom åt sitt oundvikliga
öde……
Gilla kommentar:
2
Stockholmssydromet är ett psykologiskt tillstånd där kidnappningsoffer eller personer hållna mot sin vilja – fångar – utvecklar en relation till kidnapparen/kidnapparna och tar parti för förövaren.
Gilla kommentar:
0
Ja jösses, hon utgår alltså ifrån att alla människor i hela världen tycker likadant som hon själv gör. Det förklarar varför det är så lätt att säga att man ”gillar olika” när man helt enkelt förnekar att olikheterna existerar.
Gilla kommentar:
2
Hon förtjänade att bli våldtagen. Jag kommer sannerligen aldrig att använda mig av den bilden igen – har ingen sympati för sådana jävla monster som henne. Må henne ruttna i helvetets eldar.
Gilla kommentar:
1
Så ofta kan man läsa på nationella fora att ”nu skändas kvinnor igen” eller ”män är de största rasblandare”. Dags att kvinnor tar ansvar för sina handlingar, och tar man ställning som hon gör, så får hon stå för det hela vägen utan att hon ursäktas för det (samma sak som de som röstar på de sju partierna och ändå tror på att någon kommer att skydda dem vid ett eventuellt storskaligt raskrig).
Gilla kommentar:
1
Detta är en sjukdom som oftast tyvärr tjejer drabbas av, finns dock även män.
Enda botemedlet är motpropaganda mot vad som väller ut från Bonnier pressen, Expo, SVT, TV4 mm. Deras propaganda är djävulskt snillrikt utformad.
Sådan propaganda måste bemötas med lika skicklig propaganda, i kvinnors fall skall man vända sig till deras kvinnliga sida och mamma instinkterna.
All form av ”hårda frågor” fungerar inte, väv in det nationalistiska budskapet i ett mjukare form av budskap och betona att vi står for godheten och snällheten.
Våra motståndare är ondskefulla och de som är de verkliga fienderna till den svenska kvinnan. Det kommer de att förstå med rätt form av budskap.
Gilla kommentar:
1
Hon lider av Norrmalmstorgssyndromet som en extremt stor andel av svenska befolkningen lider av.
Gilla kommentar:
1
En vit kvinna blir våldtagen av en mörkhyad man.
Börjar hon hata invandrare är hon, enligt er, ett offer och det är synd om henne.
Säger hon istället att varifrån gärningsmännen kom ifrån inte spelar någon roll och vill motverka att mörkhyade män ska ses som våldtäktsmän bara för att några är det, då är hon korkad och får skylla sig själv.
Har jag fattat rätt?
Gilla kommentar:
0
Hennes reaktion är ganska förväntad. Kvinnor är i genomsnitt moraliskt underlägsna män. Istället för att vilja straffa en skyldig så känner de medkänsla med alla, inklusive förövare. Detta gäller inte alla men det finns en klar genetiskt skillnad mellan könen.
Det kan även vara så att hon i ren egoism gör sitt bästa för att själv må så bra som möjligt genom att förtränga händelsen. Detta är såklart inte acceptabelt eftersom hon aktivt bidrar till att rasfrämlingarna våldtar flera vita tjejer. Hon förtjänar att hatas.
Gilla kommentar:
0
Inte så bra reklam för er http://bit.ly/hTli0A
Gilla kommentar:
2
Martin Fredriksson måste ha knarkat bort halva sin hjärna de senaste åren. Tröttnade efter två meningar. Svinstian gick åtminstone att läsa. Han är nog mest avundsjuk för att ingen är intresserad av hans ”journalistik”.
Pinsamt dålig artikel.
Gilla kommentar:
3
”Ett slags Hänt i Veckan för judehatare och Nazister”
Störtskön snubbe :D
Gilla kommentar:
1
Hoppas att hon blir våldtagen igen.
Gilla kommentar:
1