Judiskt tv-bolag gör ny hatserie: ”Good Christian Bitches”
lör, 26 mars 2011
Tv-bolaget ABC planerar en ny tv-serie med titeln ”Good Christian Bitches”, som kan översättas med ”Bra kristna horor”.
Tim Wildmon, ledare för den kristna organisationen American Family Association, tycker att idén är mycket smaklös.
– Det är tydligen okej att använda stereotyper om kristna. Man skulle aldrig komma på idén att göra en serie som heter Good Muslim Bitches, eller Good Jewish Bitches eller Good Black Bitches, menar han.
Tim Wildmon tycker att ABC:s inställning är ett tydligt tecken på att det anses helt ok att välja ut en grupp – kristna – och skymfa dem så mycket det bara går, skriver Charisma Magazine.
– Om ABC sätter sina planer i verket kommer vår organisation att uppmana annonsörer att bojkotta tv-kanalen. Vi kommer också att uppmana människor att kontakta dem för att protestera mot denna giftiga smörja.
American Family Association bildades 1977 av metodistpastor Donald E Wildmon och är en organisation som bland annat arbetar för att försvara familjens betydelse i samhället.
Seriens logotyp (se bild) föreställer dels en helgongloria på ordet ”good”, dels en Satanssvans på ”bitches”.
Bolaget ägs av judar
Tv-bolaget American Broadcasting Company, ABC, ägs i dag av Walt Disney.
Walt Disney Company grundades av bröderna Walt och Roy Disney den 16 oktober 1923. Efter brodern Walt Disneys död köptes bolaget så småningom upp av judar och vd blev juden Michael Eisner.
När Disney-bröderna skötte bolaget var det själva symbolen för god amerikansk familjeunderhållning. Företaget håller fortfarande rättigheterna till Snövit och de sju dvärgarna, men under Eisner har man utökat till produktionen av så kallat “vuxet” material.
I augusti 1995 köpte Eisner upp Capital Cities/ABC Inc., som äger tv-nätverket ABC, vilket i sin tur äger tio tv-stationer i stora marknader som New York, Chicago, Philadelphia, Los Angeles, San Francisco, och Houston.
Därutöver har ABC 225 tv-stationer i USA, mer än 2900 radiostationer och producerar mer än 7200 radioshower. ABC äger 54 radiostationer och sköter ytterligare 57 radiostationer, många i viktiga städer som New York, Washington och Los Angeles.
Läs mer om ABC och Disney HÄR.









Vad har det med saken att göra att bolaget ägs av judar?
Judendomen och kristendomen är två systerreligioner och det finns inget hat dem emellan.
Många kristna åker till Israel och hjälper sina bröder och systrar i deras strävan att återupprätta det Heliga landet.
Gilla kommentar:
0
”det finns inget hat dem emellan”
Hahahahahahahahahaha! :)
Tack skall du ha, mitt bästa och längsta skratt på flera dagar!
Har du provat att jobba som ”Stand up”- komiker? Du verkar ha stor talang.
Om du är en ”kristen”, borde du då inte veta att det var judarna som dömde Kristus till döden?
Gilla kommentar:
0
Bra sagt Kettil, själv är jag stenhård kristen och har en klar uppfattning att Kristusmördarna har samma mentalitet nu som då alltså att kristendomen bör utrotas. Dessutom: Utan kristendomen hade judendomen sannolikt sedan länge varit utrotad, judarna har alltid sökt näring och trygghet hos kristna och kunnat överleva som religion tack vare den godhet som finns hos oss storebröder.
Gilla kommentar:
0
”
Judendomen och kristendomen är två systerreligioner och det finns inget hat dem emellan.
”
De är därför Talmud säger att Jesus kokas i helvete i en gryta av mänsklig avföring?
http://jewishracism.blogspot.com/2006/09/what-jews-think-of-jesus-and-of.html
Det är därför judar i Israel spottar på Kristna präster?
http://www.haaretz.com/print-edition/news/christians-in-jerusalem-want-jews-to-stop-spitting-on-them-1.137099
Judar hatar kristendom, och ser Jesus som en rebell och förrädare. Judarna har hatat kristendomen sen dess födelse, och där kan du lägg till att judarna anser att kristendomen har förtryck och mördat dem i tusentals år. Judendomen hatar och föraktar alla andra religioner och folk, men europeiska Kristna är de, vilka de hatar mest av alla.
Gilla kommentar:
0
Och det är dessa judar som flitigt arbetar för att nedmontera bilden av USA som ett kristet, vitt samhälle på alla sätt och vis. När kristna kors och julfirande tas bort från allmänna platser, skolor etc. kan man lita på att det är en bunt judar bakom.
Gilla kommentar:
0
Ursäkta men om det nu var guds plan att skicka sig själv till jorden för att dö för våra synder, tror du inte att rättegången och judas var en del i hans planering? Så fruktansvärt orättvist att beskylla och förfölja en hel folkgrupp för något som en bronsåldersbok berättar om att deras förfäder gjorde som en del av en guds plan. Förövrigt var Jesus själv med största sannolikhet jude.
Gilla kommentar:
0
Och då kan man ju ställa tre motfrågor till dig:
1) Om det nu var så att rättegången och judas var en del i guds plan, var det då inte så att Gud även visste och ville att judarna skulle få vad de förtjänade?
2) Hur många judar idag har DU hört säga: Det var fel av våra judiska förfäder att mörda Jesus och vi judar som lever idag tar fullständigt avstånd från detta mord och önskar att det aldrig hade skett?
3) Hur manga judar har DU hört säga att vi vita som lever idag INTE har något ansvar för vad våra förfäder påstås ha gjort långt innan vi själva blev födda (koloniseringen av Afrika, slavar i USA, ”förintelsen” etc.)? Varför skulle vi ha en arvssynd att betala om inte de har det?
Som svar till dig:
1. Så fruktansvärt orättvist att beskylla och förfölja hela den nu levande vita folkgruppen för ”förintelsen” som judiska tidningar ljuger om att våra förfäder gjorde.
2. Judarnas mord på Jesus Kristus skedde inte på bronsåldern.
3. Jesus var givetvis ingen jude, han var Guds son. Enligt kristendomen fanns det ingen mänsklig far och Maria var oskuld, hon var endast det kärl ur vilket Jesus kom till världen, och Jesus är därför utan ras.
Gilla kommentar:
0
Hjärntvättad!?
Gilla kommentar:
0
Instämmer med Kettil F. Kul kommentar.
Israel är grundat av den sionistiska rörelsen som har sina rötter i 1800-talet med Moses Hess bok ”Rom & Jerusalem” som ideologisk grund.
Under rubriken ”Angrepp på kristendomen” här
http://sv.metapedia.org/wiki/Rom_och_Jerusalem
kan du läsa vad Hess ansåg om kristna.
Lång näsa på dig…
Gilla kommentar:
0
Om du lär dig mer om hur verkligheten verkligen ter sig, då kommer du att förstå vad det har med saken att göra. Men det tar några år att sätta sig in i detta. Jag själv var helt omedveten om sakernas tillstånd fram till att jag var ca 25 år gammal. Systemet, dvs den judeokrati, vi lever i är inte byggt så att saker och ting är uppenbart.
Judendomen och kristendomen är INTE två systerreligioner, då kristendomen negerar judendomen (efter Jesu ankomst). Och judarna HATAR kristendomen. I judarnas heligaste skrift, Talmud, så utmålas Jesus moder som en sköka, och Jesus utmålas som en charlatan, som straffas i Helvetet genom att kokas i en gryta av sperma och bajs (ja, du läste rätt, så står det faktiskt) samtidigt som rabbiner plågar honom genom att sticka spett i hans kropp som sticker upp ur grytan.
Jag förslår att du slår på ”talmud racism” på nätet och börjar sätta dig in i ämnet. Läs även ”Den judiska rasismen” av David Duke (http://www.nordisk.nu/showthread.php?t=47436&s=44b95e03db8272a4afe9396dd5a33585 ) och följ framför allt hans youtube-kanal, http://www.youtube.com/drdduke.
De kristna som varje år åker till Israel är bara s k nyttiga idioter som styrs av sina sionist-lakejer till kristna religiösa ledare, som säljer ut sin hjord (sina kristna ”får”) till judarna. Judarna använder dessa lättlurade stackare som gratis arbetskraft.
Här kan du se en BBC-producerad dokumentär där judarnas inställning till dessa kristna visas. Bl a kan du se hur judarna anser att de kristna (precis som alla icke-judar) är ”orena och smutsiga”; http://www.nordisk.nu/showthread.php?t=45847&p=581104#post581104
Besök gärna min blogg – Den Helige Dåren – så kan du lära dig mer om vår judeokrati. Nyligen skrev jag om den dolda judiska koscher-skatten på vår mat och våra hushållsprodukter, som vi betalar, men som i princip inga känner till.
Och fortsätt att läs här på Nationell.nu, så lär saker och ting klarna för dig tids nog.
Mvh
Johan Björnsson
Skribent, debattör, och System-kritiker
http://johanbjornsson.blogspot.com
Gilla kommentar:
0
Kontot är nersläckt på Youtube!
Gilla kommentar:
0
Tala ifrån dig själv, inte utifrån att du är ”kristen”.
Gilla kommentar:
0
”som har sina rötter i 1800-talet med Moses Hess bok ”Rom & Jerusalem””
OCH?
Gilla kommentar:
0
Har du läst boken?
Gilla kommentar:
0
Kristen tror nog att Moses Hess var en tysk nationalsocialist. Nationalisocialist var han ju, fast en judisk sådan.
Gilla kommentar:
0
”Kristen” gör som så många andra – läser de böcker judar säger åt dem att läsa. Det kallas för dressyr.
Gilla kommentar:
0
Hahaha ”Kristen” har nog inte ens läst bibeln…
Jesus uttalar sig om judarna:
”Ni har djävulen till fader, och ni vill göra vad er fader önskar. Han har varit en mördare från första början, och han står utanför sanningen därför att någon sanning inte finns i honom. När han ljuger talar han med egna ord, ty han är en lögnare och lögnens fader. Men jag talar sanning, och därför tror ni mig inte. Kan någon av er bevisa att jag har syndat? Om jag talar sanning, varför tror ni mig då inte? Den som har Gud till fader, han lyssnar till Guds ord. Men ni lyssnar inte, därför att ni inte har Gud till fader.” (Joh 8:44-47)
Gilla kommentar:
0
Hej Kristen!
Jag är lite nyfiken.
Hur hade du sett på det hela, om någon TV kanal hade gjort en serie kallad: Bra muslim horor? Eller Bra jude horor? Eller Bra n….r horor? Eller bra arab horor? Osv.?
Var snäll och svara seriöst.
Tack på förhand.
Mvh
Gilla kommentar:
0
Det är liksom en helt annan sak. ”Bra muslim horor? Eller Bra jude horor?”.. hets är INTE ok.
Gilla kommentar:
0
Du kan inte vara särskilt gammal. Tror faktiskt inte ens att du är på riktigt. Men annars: Varför är det en helt annan sak när det handlar om kristna? Vad grundar du din kristna tro på egentligen? Om du är kristen som du säger att du är, sluta försvara dina fienders handlingar och stå upp för vad du tror på när de spottar på dig! Annars är du ingenting annat än en vekling.
Gilla kommentar:
0
”Judarnas senaste hatserie mot kristna: ”Good Christian Bitches””…. vad är det här? ‘hatserie’.. Har ni gått ut grunskolan?????
det här har inget med hat att göra.. NAZISTER/RASISTER.. och EUROPEISKA KRISTNA Har begått övergrep mot världens folk sen 100tals år…… det är HAT.. och det finns kvar fortfarande..
Lägg ner den här hetsen och hatet som ni får utlopp för era egna problem i.. ni behöver hjälp, och det går att få.
Gilla kommentar:
0
Så rasism och hets är en företeelse som är enkelriktad från vita västeuropéer mot resten av världen? Jeez…
Gilla kommentar:
0
Nu går vi alla och hatar alla hemska europeiska kristna som alltid förföljt andra.
För den sanningen som lärs ut är att det är ok att hata alla europeiska kristna, då deras förfäder vart rasister och nazister.
Återkommer senare, jag ska bara gå och hata mig själv så jag kan lägga ner hetsen och hatet som ger upphov till mina problem. (som grundar sig i att jag är europeisk man, och därför har en arvsskuld)
Gilla kommentar:
0
Såååååååå, vissa religioner går att häckla och hetsa emot, men banne den som ”hetsar” mot Muslimer eller Judar?
Enkel fråga; Är du förståndshandikappad?
Obvious troll is obvious.
Gilla kommentar:
0
Det är ett uppenbart troll men ett framgångsrikt sådant.
Gilla kommentar:
0
Också Kristen:
Jag ska ge dig ett litet lästips: Köp en Bibel och läs Gamla Testamentet. När du har gjort det så får du gärna återkomma hit och berätta vad som står där.
Gilla kommentar:
0
”det här har inget med hat att göra” Okej. Vad har det med att göra då? Och visst skulle man kunna göra en serie som heter ”Good Muslim B*tches” bara man underströk att ”det här har inget med hat att göra” (?)
Som sagt, om du är kristen bör du vara på det klara med att det inte bara handlar om att vara kristen i teorin, utan även i praktiken. Man kan alltså inte bara gå omkring och tro lite halvt på ”Jesus å typ allt det där” och fira jul en gång om året ”till hans ära” för att i dagliga livet handla tvärtemot hans läror. Det finns ett ord för en sådan person och det stavas: HYCKLARE. Så dra upp huvudet ur sanden och inse att de som styr världen inte är din vän, utan din fiende. Det var vad Jesus lärde.
Gilla kommentar:
0
YES!
Gilla kommentar:
0
Muslimer hade många gånger fler slavar jämfört med hur många slavar vita kristna hade och slavhandlarna och besättningarna som tog svarta till Nord- och Sydamerika var judar. I Nordamerika var det också många gånger vanligare att en jude ägde en eller flera svarta slavar än att en vit gjorde det. Slaveriet i muslimska länder upphörde först när kristna koloniserade dessa länder och i Israel var det det fram till helt nyligen tillåtet för judar att äga icke-judiska slavar.
Du är väldigt okunnig och hatisk. Är det någon som behöver hjälp så är det du.
Gilla kommentar:
0
1,4 miljarder muslimer håller på att ta över världen och ni pratar om 20 000 judar som finns i Sverige.
Jo tjena hur smarta är ni?
Islam är vår fiende
Gilla kommentar:
0
Ja, och dessa muslimer är väldigt smarta. Genom att ta över en väldigt stor del av massmedia så har dom under flera årtionden bedrivit lobbyverksamhet för att Sverige ska öppna gränserna och låta muslimer välla in i landet, eller hur?
Muslimerna började redan på 60-talet.
Gilla kommentar:
0
Innan II världskriget ägde de också en stor del av Tysklands media. Gissa varför? Jo – de hade under hyperinflationen gått in och köpt billigt. Hyperinflationen hade de själva orsakat genom att i utbyte mot Balfourdeklarationen och Palestina vända Amerikansk opinion mot Tyskarna och dra in USA i kriget, samt starta oktoberrevolutionen såsom kommunistisk revolt i Tyskland.
Gilla kommentar:
0
Jo sant muslimska superhjärnor är lite hotfullt ibland men å andra sidan gjorde judarna för 1300 år sedan en chevauchee in i södra Frankrike och hade de inte blivit stoppade då hade vi alla blivit erövrade hela vägen till Uralbergen och fått sitta som klistrade på kvällarna och äta bagels och kolla på skojiga judar på tv:n…
http://www.youtube.com/watch?v=AN75px-0KIo
Gilla kommentar:
0
åh vilken bra film. Men är Mel Gibson verkligen emot judarna? Är inte han i maskopi med judarna?
Gilla kommentar:
0
Skulle inte tro det!
http://www.jewornotjew.com/profile.jsp?ID=348
OT!
Faan för Earth Hour, jag ser ju för fan inte var jag ställde ölen!
:-(
Gilla kommentar:
0
Skit i den. Det har blivit varmare på Mars också så det är inte människan som påverkar klimatet. Klimatet styrs av Solen och det var mycket varmare i Euorpa på medeltiden. Klimatterorin är bara en förevändning för lögnaktiga politiker att sno åt sig mer pengar.
Se också http://sv.wikipedia.org/wiki/Kontroversen_kring_epost_vid_Climatic_Research_Unit .
Gilla kommentar:
0
OK, då säger jag väl ”Ein Prosit der Gemütlichkeit” och fortsätter festa då!
:-D
PROST!
Gilla kommentar:
0
Islam är ingens fiende.
Gilla kommentar:
0
Nej, islam är en tolerant och kvinnovänlig religion som aldrig gjort en fluga förnär. Det är lögn att muslimer ockuperade Spanien i hundratals år och folkmordet på kristna i Turkiet har aldrig ägt rum.
Gilla kommentar:
0
vidriga pervoäckel..
Gilla kommentar:
0
De två pseudokristna individer som uttalats sig här ovanför är inte representativa för kristendomen, som egentligen är en lära som tydligt tar avstånd från hat och anti-mänskligt innehåll likt i den judiska läran.
Gilla kommentar:
0
Det är ingen tvekan, kristendomen är en reaktion till judendomen!
Istället för judarnas öga mot öga, vände Jesus andra kinden till.
Så vitt jag vet var Jesus och hans apostlar Galileer från Galileen, endast Judas Iskariot var jude från judea.
Mellan Galileen (hednalänet) och judea log Samaria. Att ta bröd från en samarit var samma för juden som att jobba på sabbaten.
För Magnus sätter jag in följande länk:
http://abundanthope.net/pages/Political_Information_43/Hitler-s-freedom-from-International-Debt-Slavery-Repost.shtml
Länken talar inte enbart om hur judarna köpte upp tysk egendom efter WWI men också hur Hitler genom att skapa egna pengar utan ränta, bekämpade effektivt arbetslösheten.
Har egentligen inget med de ”Good Christian Bitches” att göra men är för oss nationalister av kardinal intresse.
Förresten ifrågasatte Hutton Gibson förintelsen. På något sätt måste faderns inställning ha färgat av på sonen Mel! Att Mel Gibson bör hålla låg profil i Hollywood, säger sig själv. Man biter inte den hand som föder en! Jag tycker faktikst synd om Mel Gibson, han har det inte lätt att behöva jobba i en branch som domineras helt och hållet av judar.
Gilla kommentar:
0
Hade gud en önskan att rädda denna planet så var det satans utvalda som skulle bearbetas. Det var och är hos dessa som hotet mot allas vår framtid ligger. Satan svarade med att korsfästa den utsände och har därefter ägnat de senaste två tusen åren med att förstöra spåren av lärornas yttringar. Snart är det fullbordat.
http://www.youtube.com/watch?v=Dlr90NLDp-0
Gilla kommentar:
0
Jo,
Det är helt basalt:Kristendomen är diametralt motsatt judendomen.
Det är den konflikt de senaste tvåtusen årens historia kretsat kring.
Elementärt, mina vänner.
Gilla kommentar:
0
ABC har en judisk VD, Paul Lee.
http://thezog.wordpress.com/who-controls-television/
Gilla kommentar:
0
Det är vid såna här tillfällen jag tar mig för näsan, korsar fingrarna och tänker mig en ohelig allians med muslimerna för att krossa sionismen en gång för alla. För utan sionisternas makt och agenda kan muslimerna aldrig erövra den vita världen. De skulle springa omkring som huvudlösa hönor.
JUDARNA MÅSTE KROSSAS! DET MÅSTE BLI PRIO 1!
Gilla kommentar:
0
http://www.nationell.nu/2010/12/13/ledare-nej-nej-nej-%e2%80%93-islam-ar-inte-var-van/
Gilla kommentar:
0
Man behöver inte rasblanda sig med dem. Eller bygga moskeer. Men kanske koordonera en viss kamp. Klarar sig den vita befolkningen själv mot judarna? (Idealet så klart!) Egentligen är det judarna som i nuläget är ”allierade” med muslimerna. Det är ju judarna som vill förstöra den europeiska folkstammen genom att använda muslimerna till rasblandning. Om den agendan försvinner så kommer muslimerna ha vääääldigt svårt för att erövra Europa. När judarna är borta kan vi ba ”nuke’em all”, om de inte håller sig hemma.
Gilla kommentar:
0
Jag har en fråga som behöver ett riktigt svar!
Varför reser kristna religösa här i Sverige, ner till Israel och hjälper dem med olika saker? Jag har en arbetskamrat och vet andra som reser till Israel vart annat år och bor där några månader. De personerna tillhör ”Pingstkyrkan eller EFS”.
Varför har de sånt behov att fara dit. Vad gör de där och varför pratar de bara gott om Israel?
Gilla kommentar:
0
Det finns gott om dumskallar, tyvärr.
Gilla kommentar:
0
För att kristendomen lär ut att Israel är det utlovade landet och judar är guds utvalda att styra världen ?
Gilla kommentar:
0
Både judendomen och kristendomen (för att inte bara nämna den sinnessjuka mohammedanska religionen) har orsakat oändlig skada till den ariska rasen.
Hur kommer det sig att ariska barn idag lär sig historien ur det israelitiska semitiska folkens perskeptiv när dessa slavarbetade hos de ariska egyptierna med att bygga den tidens största och prektigaste byggnader nämligen pyramiderna. Det faktum att egyptierna i dagsläget ej längre kan räknas som arier efter tusentals år av blandrasäktenskap spelar ingen roll. Då den kristna bibeln skrevs var egypten ett arisk ras, vilket kan anas i de konstskatter dom den numer nergågna kulturen har lämnat efter sig.
Kristendomen (och judendomen) är inget annat än en skymf mot den ariska rasens prestationer.
Gilla kommentar:
0
Egyptierna var inte indo-européer (arier) utan mediterraner, vilket iof var vita också. Libyerna var cro-magnon (också vita), ifall du ville veta. Nefertiti och andra eliter var indo-européer som var elit hos hittiterna, vilket jag inte är riktigt säker på om de var indo-européer eller semiter, kan kolla upp iof.
Gilla kommentar:
0
Alla occidentala civilisationer var ariska inklusive den sumeriska, egyptiska, indiska, grekiska, romerska, nutida västeuropeiska, etc.
Kristendomen är en ickevit religion uppfunnen av folk som innehade mindrevärdeskomplex gentemot det romerska imperiet. De mest ariska religionerna är den skandinaviska asatron, den persiska zoroastrianismen och mazdaismen och de indiska vedakulturerna.
Av dagens världsreligioner så är det buddhismen som har mest gemensamt med det ariska kulturarvet eftersom denna ideologi var ett svar på de sydindiska (ickeariska) influenserna på veda traditionerna. Siddharta Gautama (buddhismens skapare) var förövrigt arier eller åtminstone halvarier och hade bl.a. blåa ögon vilket kännetecknar de ariska folket.
Gilla kommentar:
0
Själva budskapet köper jag, det är det inget snack om.
Men för att vara petnoga så var inte egyptierna arier. De var europider, d.v.s. vita. Arierna är förresten inte DEN vita rasen, utan snarare EN AV de vita raserna, de flesta av oss är bara delvis arier, bara i Norden är vi influerade av cro-magnon, även om vi kan beteckna oss som etniska germaner.
Både egyptierna och sumererna var ur-européer.
Gautama var intressant, jag har själv stött på att det var en numera utdöd grupp vid namn tokharierna, en underkategori likt kelter och germaner.
Samtliga vita raser jag känner till är följande:
cro-magnon, lik ariern fast mer robust, ureuropé
mediterran, dominanta drag vanliga, ureuropé
alpin, kanske ureuropé
ostbalt
dinar, stor näsa
indo-europé alt. arier, är idag dominerande i den vita världen, man kan dock inte idag räkna med att det rör sig om helt rena utan snarare är influerade av andra vita. Rasrenhet räcker oftast med att man har vita förfäder, en marginal icke-vitt blod går bra men inte för mycket för då är man inte vit längre utan hybrid.
Jag kan iof. ha missförstått ditt användande av ”arier” men som sagt är det skillnad på arier och vit i den grad att arier är underordnad vit.
Gilla kommentar:
0
Européernas fiende?
http://annnne.blogg.se/images/2009/screenshotaa64_crusader_tn_36780625.jpg
Gilla kommentar:
0
Här är en annan bild på kristna (verklig, inte tecknad):
http://ivarfjeld.files.wordpress.com/2011/01/arabchristians.jpg
Gilla kommentar:
0
Nya genetisk studier visar att Tutankhamun var nordväst europé :
http://www.eutimes.net/2010/06/king-tuts-dna-is-western-european/
Gilla kommentar:
0
Bra lyn, exemplet med Tutankhamon, samma gäller Ramses II.
Civilisationen vagga låg mellan den 52 och 57 breddgraden. Havsnivån var då 80 meter lägre än de är idag. Det fanns därmed en landförbindelselse mellan Skandinavien och Tyskland under mesolitikum.
Därifrån vandrade dessa solens söner och döttrar till varmare områden efter fimbulvintrarnas intåg (13.000 f. Kr.). Sumerer, hetiter, dorier, filistéer mm härstammar alla från Norden.
Gilla kommentar:
0
Bra att du nämner Tutankhamon, lyn. Samma gäller Ramses II.
Gilla kommentar:
0
@Salaryman
Så du menar att alla civilisationer som existerat varit ariska? Knappast det kinesiska riket, eller inkariket osv.
Gilla kommentar:
0
De enda högstående civilisationer som inte varit ariska var asiatiska. Inka, Maya och Aztekerna räknas inte till de mer utvecklade.
Nuvarande vita civilisationer kommer falla i samma takt de blir mångkulturella. Framtidens högstående civilisationer kommer förmodligen uteslutande vara asiatiska. Förhoppningsvis lär de av våra misstag och låter sig inte utplånas via bl a lågintelligent massinvandring.
Nästa stora världskrig kommer vara mellan det mångkulturella väst och Asien. Om inte Asien vinner är mänskligheten dömd till undergång. Jag hoppas innerligt att de låter vita fly dit och bygga kolonier på oanvända landområden när västvärlden kollapsar intelligensmässigt, kulturellt, ekonomiskt, socialt, moraliskt och andligt inom 100 år.
Om inte vi kan hindra denna kollaps …
Gilla kommentar:
0
@ Holger
Jag håller inte med att nästa världskrig kommer att vara mellan ett ”mångkulturellt” väst och Asien. Varför skulle det vara det? Det mångkulturella samhället består till stor del av asiater, både från Mellanöstern och Fjärran Östern. De vill inte kriga mot sina landsmän, de vill bara ekonomiskt på vita. Och tänk efter själv, Holger, om du nu anser asiater vara överlägsna oss vita, varför skulle de då, enligt ditt resonemang, ta emot oss vita då vi inte ens kan ta hand om sina egna länder?
Gilla kommentar:
0
Varför inte göra som allt fler:
Stäng av tv:n! Och skval-radion. Sluta köpa tidningar. Och läs allt med aktiverat ”kosher-filter”!
Se enbart några noggrant utvalda prgrm, typ en nyhetsutsändning 1–2x/dygn. Kanske ngt sportinslag….
Resten VET man ju är enbart kosher-skräp!
Eller varför inte kalla det Krigspropaganda!
Alla ursprungsbefolkningar i EU befinner sig faktiskt i krig mot ”etablissemanget” — och de flesta vet dessvärre inte ens om det.
De flesta är media-hjärntvättade bortom all räddning.
Många svenskar stupar i detta krig varje dag.
– En gammal farmor som dör övergiven/bortglömd i en nerkissad säng i en av sjukvårdens ändlösa korridorer, är ingenting annat än ett krigsoffer!
– Varje svensk tjej som utsätts för övergrepp är ett krigsoffer!
– Varje svensk skolgrabb som hotas till livet på sin skola och rånas på sin mobil och nya skinnjacka är ett krigsoffer!
– Varje Nationalist som misshandlas/arresteras/interneras av systemet är ett krigsoffer!
Varje dag faller ett antal svenskar i detta krig — flera stupar dessvärre för alltid.
Det minsta vi — en utrotningshotad ursprungsbefolkning — kan göra är att inte frivilligt utsätta sig för all ljugande krigspropaganda.
Se inte på dessa oräkneliga intelligensbefriade prgrm där t.o.m. applåder & skratt är pålagt eftersom tv-publiken annars inte vet när ngt är roligt eller när ngn gjort/sagt ngt som påstås var ”bra” och politiskt korrekt.
Så fungerar nämligen hjärntvätt!
Se däremot paneldebatter och ”avslöjande reportage” MEN var då medveten om att inbjudna gäster är mkt noggrant utvalda och innehållet/repliker/kommentarer är på förhand noggrant redigerat och fastställt.
Det är alltid bra att veta vad ”fienden” har på sin agenda….
Gilla kommentar:
0
Det kan väl argumenteras men Bibeln säger ju samtidigt att det var dom som fattade beslutet, och vad bör en Kristen då följa förutom den? Men men.. det är väl ännu ett stycke som folk inte har lust att följa.
”Då frågade Pilatus dem: »Vad skall jag då göra med Jesus, som kallas Messias? De svarade alla: Låt korsfästa honom.
Men han frågade: Vad ont har han då gjort? Då skriade de ännu ivrigare: Låt korsfästa honom.
När nu Pilatus såg att han intet kunde uträtta, utan att larmet blev allt starkare, lät han hämta vatten och tvådde sina händer i folkets åsyn och sade: Jag är oskyldig till denne mans blod. I fån själva svara därför.
Och allt folket svarade och sade: Hans blod komme över oss och över våra barn.
Då gav han dem Barabbas lös; men Jesus lät han gissla och utlämnade honom sedan till att korsfästas.” Matteus 27:22-26
Nå, judefrågan handlar knappast om dom dödade Jesus eller inte, utan vad dom ägnar sig åt idag.
Gilla kommentar:
0