Muslimliga våldtog 60 brittiska småflickor
tis, 08 februari 2011
En muslimsk brottsliga i Storbritannien står åtalad för att ha våldtagit 60 brittiska småflickor, vissa så unga som 12 år. Våldtäkterna var mycket brutala och filmades med mobilkamera.
Under våldtäkterna använde gärningsmännen uttryck som ”white trash” för att håna och förnedra sina vita offer, berättar Sky News.
Se nyhetsinslag:








Detta har inget med deras kulturella ursprung att göra. Det hade lika gärna kunnat vara brittiska gärningsmän men den här gången råkade det vara invandrare. Ni utnyttjar såna här händelser bara för att ni inte har nåra riktiga argument mot mångkulturella samhällen. Ni försöker spela på folks känslor. Men Människan har alltid varit mångkulturell och det är därför ni inte har nån makt nånstans. Era åsikter är påhittade och verklighetsfrämmande och lockar bara missnöjda idioter.
Gilla kommentar:
0
Skämtar du eller?
Gilla kommentar:
0
”Den här gången”?
Det är så jäkla kul, fär det råkar alltid vara invandrare hela tiden. Jag skrattar faktiskt när jag läser det.
Jag minns inte vilken talare som tog upp detta(i Salem eller på folkets Marsch tror ajg det var), men det var nån som tog upp att det var synd att det alltid ”råkar” vara invandrare. Ska se om jag kan hitta det.
Förresten, är dina föräldrar syskon? =)
Jag kan också pyssla med personangrepp när argumenten tryter(även om jag har fler på lager, bring it on!)
Gilla kommentar:
0
Visst, naturligtvis är det alltid muslimer och araber som våldtar. Det sker aldrig i något annat sammanhang.
Gilla kommentar:
0
Hjärntvätt á la aftonbladet. Kan du vara så snäll att hänvisa till något fall där vita européer har våldtagit 60 småflickor? kan du ens hänvisa till något som styrker ditt påstående om att människan alltid har varit mångkulturell?
Gilla kommentar:
0
Precis. Och Palme lever. Han driver en knarkkartell i Venezuela. Pengarna går till Aftonbladet för att man ska kunna hjärntvätta svenskarna till att acceptera muslimer.
Gilla kommentar:
0
Lilja måste vara ett troll eller så har han/hon inte alla kameler i stallet.
Gilla kommentar:
0
Lilja: Vilka är argumenten FÖR det mångkulturella samhället?
En sak vet vi med säkerhet, och det är att det etniska våld som du bär ett ansvar för inte kommer att lösas genom din förnekelse.
Och snälla du, gör en ordentlig ansträngning. Försök försvara ditt ställningstagande istället för att springa och gömma dig som alla andra gör. Om dina argument verkligen håller så ska du klara av att debattera för din sak. Jag är så trött på er ”antirasister” som försvinner med svansen mellan benen när ni inte kan försvara er.
Gilla kommentar:
0
Argumenten för det mångkulturella samhället kan t ex stavas Pizza, Parmesanost, Rioja, Tzatsiki, Oliver, Kebab, Bananer, Apelsiner, Citroner, Kåldolmar, Pitabröd, Tacos…fyll gärna på här om jag missat något.
Gilla kommentar:
0
Hej Lilja,
Vart är alla inhemska gruppvåldtäktsligor? Upplys mig gärna, jag är säkerligen så trångsynt att jag missat dem i mediarapporteringen.
Gilla kommentar:
0
Våldtäktsligor är nog inte så vanliga, varken bland araber eller bland andra folkslag. Krimminalitet, däremot, är ganska vanligt bland alla folkslag.
Gilla kommentar:
0
Om ”våldtäktsligor” är ett vedertaget fenomen, är det ju jävligt konstigt att man ALDRIG har hört talas om dem. Men nyhetsrapporteringen på SVT är väl i maskopi med ”kommunisttidningen Aftonbladet, som i sin tur har ekonomiskt stöd av en knarkkartell i Venezuela, som drivs av Olof Palme (som lever igen).
Gilla kommentar:
0
Herrgud, kan du läsa?
”
Under våldtäkterna använde gärningsmännen uttryck som ”white trash” för att håna och förnedra sina vita offer, berättar Sky News.
”
Fattar du att de våldtäktsmännen inte skulle ha funnits i Storbritannien om in rasister som du importerade dem? Inte bara var de importerade våldtäktsmän men det var rasister också, som inte valde vita offer av slump, men som valde vita offer för att de hatar och vill skada specifikt vit människor. Precis som du gör.
Fattar du att du är hjärntvättad att dyrka en rasistisk barngrupp våldtäkts och folkmords ideologi. Du tillhör en av de ondaste och vidrigaste människorna på planeten.
Det otäcka är att det finns människor som du på riktigt, och att dessa människor sitt i regering och media, där ni kan tvinga eran sjukdom på miljontals individer. Mördade människor, våldtagna kvinnor och barn, gruppvåldtagna kvinnor och barn, mobbning, rasistiska rån. Bara några saker som mångkulturen årligen tvingar på hundratusentals etniska Svenskar. För att inte tala om Britter, fransmän, Tyskar. Men för rasistiska psykopater som dig, så betyder det ingenting. Lidande är obetydligt, det enda som du bryr dig om är att fortsätta tvinga din våldtäkts dyrkande ideologi på oskyldiga människor.
Du förstår säkert att inga av de flickorna hade blivit gruppvåldtagna av rasistiska invandrare om inte mångkulturismen hade importerat dem. Faktumet är att du förstår säkert att ifall inte människor som du arbetare så hårt med att försöka göra etniska Britter till en minoritet i landet de har bott i, i över 12000 år så skulle Britter kunna leva i sitt hemland utan att behöva bli utsatta för det mest ofattbara rasistiska övergrepp. Men du är antigen en psykopati eller en fanatiker, och mänskligt lidande är du likgiltig inför.
Vad skulle du ha sagt om vita gruppvåldtäkts gäng gick runt och våldtog neger barn och kalla dem ”små nigger horor”? Sannolikt skulle du reagera mycket kraftigt, men när offren råkar ha vit hud och tillhöra landets ursprungsbefolkning då är du likgiltig, och att försvara hat ideologin som är ansvar för våldtäkten är din största prioritet.
Gilla kommentar:
0
Mycket bra argumenterat.. håller med fullständigt!
Gilla kommentar:
0
Kan du ge ett exempel på en ”grupp” som är dyrkare av importerade arabiska våldtäktsligor?
Gilla kommentar:
0
Problemet är att en ”mångkultur” inte kan existera, istället skapas en ”blandkultur”, som i sin tur blir en ”kultur”.
Dessutom finns det forskning som tyder på att vissa folkslag, bruna sådana, bär på brottsgener.
Gilla kommentar:
0
Jag vill jättegärna läsa ett forskningsunderlag som bevisar att ”bruna” människor bär på brottsgener. Kan du inte länka ett exempel hit?
Gilla kommentar:
0
Du menar som;
http://www.expressen.se/nyheter/1.2177673/angela-merkel-mangkulturen-har-misslyckats-totalt
eller;
http://svtplay.se/v/2318370/rapport/camerons_mangkultur-inlagg_kritiseras
Gilla kommentar:
0
”uttnytjar såna här händelser”?
Hade du tyckt att till exempel Aftonbladet ”utnyttjade händelsen” om de rapporterade om 60 vita europeiska män som våldfört sig på ungderåriga svarta flickor och kallat de för ”nigger whores”, för att därefter gå i kyrkan med sin fru och familj?
Nej, det hade du inte. Svin.
Och vadå ”människan har alltid varit mångkulturell”? Vilken planet syftar du på?
Gilla kommentar:
0
..vita europeiska män som våldfört sig på 60 underåriga svarta flickor, ska det förstås vara.
Gilla kommentar:
0
skojar du eller är du efterbliven???
Gilla kommentar:
0
Håller med. Inläggen på denna sida får mig att tänka på filmer som Last Deliverence och uttryck som ”skrik som en gris.”
Gilla kommentar:
0
Jag håller med dig. Inläggen på denna sida får mig att tänka på vissa banjospelande individer.
Gilla kommentar:
0
Livsöden kan i många fall vara ganska brutala, som i ditt fall exempelvis..att födas till världen med en så oerhört låg intelligenskvot…livet är tufft!
Gilla kommentar:
0
Lilja, tid och plats?
Gilla kommentar:
0
Exakt, vad menar du med det?
Gilla kommentar:
0
Ja alla tio tusentals överfall som vita präster i kyrkan begått mot barn till exempel
http://sv.wikipedia.org/wiki/Sexuella_%C3%B6vergrepp_inom_Romersk-katolska_kyrkan
Gilla kommentar:
0
”tio tusentals överfall som vita präster”? Haha, jaja endast i din lilla värld….
Verkligheten är snarare ””hundratusentals överfall som icke-vita präster….”?
The principal of an Islamic boarding school in Tangerang is vigorously denying allegations that he raped one of his teenage students. His defense: His “pet genie” did it.
http://www.thejakartaglobe.com/home/indonesia-high-school-principal-denies-rape-blames-genie/352882
RAPE AT QURANIC SCHOOL:Islamic teacher docked for raping 8-yr-old girl
http://www.asianews.it/news-en/Dhaka:-Muslim-girl-raped-by-teacher-during-Ramadan-19397.html
http://nm.onlinenigeria.com/templates/?a=5898&z=12
An 11-year-old Muslim girl is in very serious conditions after she was raped on 2 September, during the holy month of Ramadan, by her teacher at the Hogalpatia Hafezia Madrassah, an Islamic school she attends in Madaripur District in Dhaka.
http://www.asianews.it/news-en/Dhaka:-Muslim-girl-raped-by-teacher-during-Ramadan-19397.html
Gilla kommentar:
0
Lilja:
Du missade den här:
”Gang rape: Is it a race issue?”
http://www.independent.co.uk/news/uk/crime/gang-rape-is-it-a-race-issue-1711381.html
Och den här:
”Sexual abuse plagues Brooklyn’s Orthodox Jewish community”
http://www.jewishjournal.com/thegodblog/item/sexual_abuse_plagues_brooklyns_orthodox_jewish_community_20090506/
För det är väl så, du belyser väl inte bara fall som begås av vita, europeiska folk, eller hur?
Det är ju ”rasister” som fokuserar på etnicitet. En äkta ”antirasist” bryr sig inte om etnicitet utan behandlar alla lika.
Gilla kommentar:
0
Synd att det inte finns någon statistik över våldtäkter som muslimska präster begått mot barn. Å andra sidan anses det anses fullt normalt att män har sex med pojkar och deras profet gifte sig med en nioårig flicka! Enligt islam kan män inte heller begå våldtäkter mot sina fruar (de får ha flera) eftersom kvinnorna inte får säga nej till sex! Om du inte förstår engelska kanske någon kan översätta nedanstående stycke till dig.
”Socially segregated from women, Arab men succumb to homosexual behavior. But, interestingly enough, there is no word for ‘homosexual’ in their culture in the modern Western sense. That is because having sex with boys, or with effeminate men, is seen as a social norm. Males serve as available substitutes for unavailable women. The male who does the penetrating, meanwhile, is not emasculated any more than if he had sex with a wife. The male who is penetrated is emasculated. The boy, however, is not, since it is rationalized that he is not yet a man. ”
The Sexual Rage Behind Islamic Terror
http://www.freerepublic.com/focus/f-religion/999994/posts
Gilla kommentar:
0
Måste dock säga att Lilja har en poäng han/hon själv inte inser, nämligen att ett annat skadligt fenomen är normaliserandet av homosexualitet som lett till att bögar (som finns överrepresenterade mångdubbelt bland pedofiler) tilläts bli präster inom kristna kyrkor. Hade man istället likt förr hindrat människor med denna anomali att bli präster hade dessa övergrepp varit ett långt mindre fenomen.
Gilla kommentar:
0
Och när hörde du senast om en grupp brittiska män som riktade in sig på brittiska flickor att våldta? Att dom kallar sina offer white trash förtydligar ju ännu mer deras motiv till attackera vita flickor och barn! Lilja plocka ur degen ur öronen och huvudet ur sanden. Deras ondska var etniskt motiverad. Tror knappast dom skulle hoppa på muslimska flickor och skända dessa.
Gilla kommentar:
0
Haha ni är helt lost. NI tar upp nåra enstaka fall från mulimska och judiska skolor medan jag hänvisar till tio tusentals fall inom den kristna kyrkan
http://sv.wikipedia.org/wiki/Sexuella_%C3%B6vergrepp_inom_Romersk-katolska_kyrkan
”ver 4 000 av den Katolska kyrkans präster i USA har anklagats för sexuella övergrepp på nära 11 000 barn och ungdomar sedan 1950.”
Bara i Usa!!
Gilla kommentar:
0
Katoliker är inte en ras, det är en religion.. De mesta präster är antagligen hispanics.
Om du är intresserade av religion och barnvåldtäkt, tillåt mig då att introducera Islam – 2010 :
http://sheikyermami.com/wp-content/uploads/islam-pedophilia-hamas.jpg
Men på tal om USA, ras och våldtäkt.
”In the United States in 2005, 37,460 white females were sexually assaulted or raped by a black man, while between zero and ten black females were sexually assaulted or raped by a white man.” ”
Bara i Usa!!
Gilla kommentar:
0
11.000 dividerat med 60 år är 183 per år dividerat med 52 veckor blir 3,5 i veckan samt med hänsyn till 308 miljoner invånare i USA mot 9,3 miljoner i Sverige.
Skulle gissa att blattarna i Stockholms förorter hinner slå USA-”rekordet” under resten av det här dygnet.
Nej, jag ändrar mig, gissar att blattarna i Stockholms förorter hinner slå USA-”rekordet” inom 2 timmar.
Gilla kommentar:
0
Listan skulle bli på tok för lång om vi hänvisade till alla våldtäkter som svarta har begått sedan 1950. Det handlar om miljoner.
Bara i Usa!!
Gilla kommentar:
0
Mm. Och hur lång blir listan om vi skriver namnet på alla vita som begått våldtäkter sedan 1950? Inklusive asiater? Tänk dig noga för innan du svarar, för det bor en JÄVLA massa människor i Asien. Eller ska vi inte inkludera asiater kanske? Ska vi räkna asiaterna till ”oss” eller till ”de andra?”
Gilla kommentar:
0
11000 på 61 år.. okej hur många muslimer har inte våldtagit barn på 61 år? jag kan garantera att det är fler än 11 tusen.. varfår går du inte hem och kramar om din mohammed docka.. eller vem vet han kanske våldtar dig?
Gilla kommentar:
0
Muslimer är inte heller en ras dumb ass!!
Gilla kommentar:
0
Muslimer är tillstörsta delen en ras(Araber) dock inte alla vet ej fördelningen, men ras fördelningen inom kristendomen är betydligt större, tänk på att latinamerika är katolskt.
Gilla kommentar:
0
Stämmer inte. 90 procent av alla araber är muslimer, men bara cirka 15 procent av alla muslimer är araber. Det största muslimska landet är asiatiska Indonesien, med cirka 220 miljoner muslimer.
Gilla kommentar:
0
Apropå muslimer och araber så är ju detta en artikel som ingen borde missa:
http://www.realisten.se/2011/02/08/templers-hypotes-om-muslimers-laga-intelligens/
Gilla kommentar:
0
Det är verkligen intressant med artiklar från andra hatande organ. Har du inte någon artikel från t ex Illustrerad vetenskap du kan länka till istället? Skulle liksom kännas mer objektivt.
Gilla kommentar:
0
Lilja:
Du kanske har bättre statistik tillgänglig? Jag är intresserad.
Upplys oss hur det förhåller sig med olika kategorier, t ex hur många våldtäkter som begås av afrikaner, europeer etc – i Sverige, Europa och USA. Eller så delar du upp det i religion – vilket som. Berätta gärna för oss hur många våldtäkter som svenskar begår mot invandrare eller invandrare mot svenskar. Bara så vi får korrekta uppgifter.
Det klarar du väl av, eller hur? Om vi har fel så ska det inte vara något problem för dig.
Gilla kommentar:
0
Fanns (finns?) väl ett gäng som hette Ku Klux Klan va?
http://sv.wikipedia.org/wiki/Ku_Klux_Klan
Gilla kommentar:
0
Det stämmer. Med samma rasmedvetenhet som judar har haft i flera tusen år, ja. Har du några synpunkter om judars rasmedvetenhet?
För övrigt finns det en bildtext i artikeln som inte är riktigt korrekt.
Gilla kommentar:
0
Rasmedvetenhet finns förmodligen överallt där det finns människor. En av finesserna i livet tycker jag är att man kan visa att man står över skiten. Rasism finns naturligtvis även från afrikanskt och arabiskt håll. En av finesserna i livet tycker jag är att man kan visa att man står över skiten.
Gilla kommentar:
0
Islam är kittet som håller ihop den smältdegeln som har blivit i Mellersta Östen. Mohammeds första krigare var plundrande beduiner, därför finns ”delande av bytet” i Koranen (Sura 3,8,9,48,59).
När det gäller bytet, så ägs allt på jorden av Allah. Muslimerna är genom Islam närmast Allah och därför tillhör allt som de otroende äger, eller som de inte äger än, muslimerna. Detta gäller också deras kvinnor!
En muslima får inte ha sex före och utanför äktenskapet. Hon får endast gifta sig med en annan muslim. Respekterar hon inte detta riskerar hon stening eller ett hedersmord.
Den muslimske mannen däremot får ha relationer utanför åktenskapet så mycket han vill, inte med muslimska kvinnor om han rädd om sitt liv, hon gar säkerligen bröder. Muslimen har inget annat val än de otroendes kvinnor. Detta uppmuntras till och med i Koranen, därför att det gynnar islamiseringen. Kvinnorov är en del av Jihad!
Inom Islam finns ingen våldtäkt. ”Kvinnan är mannens åker som han får beträda när och hur han vill!”. (Dessa regler finns i 8 av 24 medinensiska suror!)
Flickans låga ålder är av underordnad betydelse. Pedofili är obefintlig inom Islam. Mohammed gifte sig med sin Aisha när hon var 6 och penetrerade henne när hon var 9 år gammal.
Inget problem med månggifte, Mohammed hade 9 hustrur.
Mohammed är den mest fulländade människan, därför får man inte skämta om honom.
Lilja, du bör öppna dina ögon, prata om att vara emotionell. Lär dig en gång för alla vad ”kultur” är för något!
Sådana som du har inga argument mot oss nationalister, därför måste ni använda er av våld och fula ord!
Framtiden är vår!
Gilla kommentar:
0
Själv tror jag att ”kittet” består av fattigdom och obildning. ”När den fattige lär sig läsa blir han svag i tron.”
Gilla kommentar:
0
Bra nu vet vi vad ”våra” unga vita kvinnor sysslar med när dem springer på stan.
Gilla kommentar:
0
Av någon underlig anledning Lilja så existerar det en över och underrepresentation vid våldtäkter baserad på etnicitet. Problemet som pk:ister har är att dessa statistiskt säkerställda fakta inte går att förklara enligt ”socioekonomiska” mallar och då står ni där och tvingas att använda er av invektiv istället för logiska argument.
Det finns visserligen ingen vetenskaplig undersökning som ger en tydligt förklaring till varför tex just araber och nordafrikaner är de som våldtar mest- men anledningarna bör sökas i kulturella uppfattningar och eventuellt även genetiska. Deras överrepresentation är trots allt så gigantisk att den blir oförklarlig annars.
Hur förklarar man tex en sådan här överrepresentation ur PK:synvinkel?
”Detta innebär att överrepresentationen hos tex Afrikaner i förhållande till etniska norrmän baserat på deras befolkningsandel enligt rapporterna och statistiken presenterad från officiella källor är: 11,3 gånger. Medan den är 15,8 gånger för invånarna med sitt ursprung i Mellanöstern.
Överrepresentationen för Irakier var dock störst. En av 373 Irakier var en våldtäktsman (år 2004) medan samma siffra för etniska norrmän var en av 10275. Det är alltså 27,5 gånger vanligare att en irakier våldtar än att en etnisk norrman gör det.”
För statistik om detta kan jag starkt rekommendera stoppavåldtäkterna.nu’s statistik:
Statistik gällande våldtäkter och etnicitet från Norge:
http://stoppavaldtakterna.nu/statistik%20Norge.html
Statistik gällande våldtäkter och etnicitet från Sverige:
http://stoppavaldtakterna.nu/statistik%20Sverige%205.html
SvP har även en pågående statistisk undersökning som är helt unik i sitt slag (men som ännu inte publicerats i sin fullständiga version) som du kan hitta här:
http://www.realisten.se/2010/08/24/majoriteten_av_valdtakterna_begas_av_invandrare/
I samma veva pågår det just nu en utredning om en Irakisk medborgare som våldtagit och utnyttjat minst 13 unga flickor, ner till åldrarna 6 år i STHLM’s området. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8529770.ab
Ännu en i statistiken. Fler offer att bagatellisera och en förbrytare att urskulda för er PK:isters del.
Gilla kommentar:
0
Lilja:Varför tjöta om kristendom hela tiden? Generellt sett ÄR invandrarna bovar till mest skit. Rån,mord,Våldtäkt mm…Så har det alltid varit och så är det mer o mer.
Varför tror du hela europa är mer o mer rasistiska idag? För de förstör det mesta i vår väg. Hela Eu öppnar sina armar för de,och vad får vi tillbaka? Rån,mord,våldtäkt….stäng gränserna istället o låt landet bli normalt.Så tycker de flesta länder om sina och om invandringen. Muslimer mm vill ju ta över världen genom att spotta oss rakt i facet! Och vi (regeringen) tackar fint för spottet o räcker fram barnens o gamlingarnas pengar,så de kan leva lyxigt medans vi andra mår skit. Och där sitter de och skrattar…för vi e väl dumma white trash
Gilla kommentar:
0
Grammatiskt dåligt skriven svenska! Är du möjligen själv invandrare?
Gilla kommentar:
0
Jag tror sådana som Lilja är rysligt hjärntvättade, de lever i en annan värld har andra tankar andra känslor, i er värld är allt perfekt, makten har helt rätt, det går lysande för Sverige, invandrarna är så gulliga och de berikar Sverige och Svenskarna är rasister som diskriminerar osv.
När sanningen är att invandrarna behandlar Svenskarna mycket illa och begår mycket grova brott mot oss, och de diskriminerar betydligt mer än oss, inte för att jag anser det vara ett problem med diskriminering.
Sedan kan du bild googla på albinos, så får du kanske fullt ut inse ditt idiotiska svek mot ditt eget folk, förutsatt att du när är Svensk.
Grupptryck kan förvandla människor till monster och du är ett exempel på det.
Gilla kommentar:
0
Tänk att det ska vara så svårt att få mångkulturkramarna att försvara sig! Så fort en debatt sätter igång så springer de och gömmer sig.
Jag har nu sett X antal mångkulturkramare försöka försvara sitt ställningstagande här på Nationell.nu, men det är få eller inga som klarar fler än tre inlägg – sedan försvinner de och gömmer sig.
Gilla kommentar:
0
Vad vill du veta?
Gilla kommentar:
0
Jag vet inte jag. Visst kan araber vara jobbiga, och det finns säkert många muslimer och islamister som beter sig som muppar, idioter och svin. Men det finns också andra (svenskar t ex) människor som beter sig så. Det viktiga tycker jag är att man inte hänger sig åt att hata, vilken ras, religion eller folkslag man än tillhör. Vad ni gör: Hata aldrig. Och tänk inte i hämndtermer. Vill ni tänka i hämndtermer, ge er in i Israel/Palestina-konflikten.
Gilla kommentar:
0
Visst finns det svenskar (tack för att du erkänner existensen av svenskar) som begår brott. Det är ingen som säger något annat. Tyvärr visar statistiken att vissa invandrargrupper är överrepresenterade och även grovt överrepresenterade ifråga om brott. Och att då fortsätta med ännu mer mångkultur kan inte vara något annat än hat – mot svenskar.
Men jag håller med dig att man inte ska drivas av hat. Titta bara hur det ser ut i världen. Krig, svält, fattigdom, arbetslöshet, kriminalitet, droger etc etc etc. Listan blir hur lång som helst på allt elände.
Och eftersom det får fortsätta år ut och år in så kan det inta vara godhet som ligger till grund för det. Det kan bara vara hat som är drivkraften om man låter allt elände få fortsätta.
Och vad kallar dom sig för, dom som vill ha förnyat mandat att låta detta vansinne fortsätta? Jo, socialdemokrater, kristdemokrater, kommunister, liberaler m m.
Gilla kommentar:
0
Vilket vansinne är det du har i åtanke?
Gilla kommentar:
0
Vadå erkänner existensen av svenskar?? Jag är ju för helvete själv UR-ARIERN personifierad!
Gilla kommentar:
0
Jag ber om ursäkt för svordomarna.
Gilla kommentar:
0
Jaha, moderaterna går alltså fria. Ja, då låtsas dom bara alltså.
Gilla kommentar:
0
Det är inte trosursprung eller landstillhörighet som skapar kriminalitet. Det är, som alltid, armod och fattigdom. Dessutom finns det väl ingen normal människa, varken svensk eller invandrare, som tycker det är okej att en invandrare, t ex en muslim, våldtar en svensk kvinna. Men jag tycker inte att allt muslimerna sysslar med är ok. Att det finns ickemuslimska invandrare i Stockholms södra förorter som röstar på SD, för att hindra Islamisternas framfart, är ganska tänkvärt. Jag är absolut ingen perfekt människa själv, men jag är stenhårt emot att dra alla över en kam. Har själv två underbara tjejer från Iran ingifta i släkten. Ska jag hata dem för att de kommer från ett muslimskt land? Skulle inte tro det.
Gilla kommentar:
0
3 är tingen som skapar rasism och främlingsfientlighet: Bitterhet, obildning och fattigdom. Och detta gäller både araber och svenskar.
Gilla kommentar:
0
Eller så är det en otroligt förenklande analys utan grund i verkligheten. Något du läst i en textbok för skolelever eller?
Vad sägs om påverkan pg av upplevelser? Eller uppfattningar om olika rasers upplevda ”värde” baserat på biologiska och darwinistiska principer eller historiska argument? Var faller dessa in under dina tre förenklade kategorier? Var hamnar religiösa uppfattningar likt judarnas om deras ”utvalda” överhöghet över andra raser?
Gilla kommentar:
0
Tack, äntligen någon som ger svar på tal. Nej, jag har inte snott detta från någon ”textbok”, jag kom på det alldeles själv. Du menar på fullt allvar att människors lidande inte frammanar onda känslor? Ok. ”Påverkan p g a upplevelser? Där är jag helt på din sida. Att uppleva fasorna som t ex ett krig innebär påverkar människor på ett jävligt läskigt sätt. Angående människors upplevda ”värde” kan jag bara hänvisa till personerna i fråga som har påstått nå´t dylikt. Jag känner (kände) ingen, innan jag hittade till denna web-sida. Och angående judarnas uppfattning om sin utvalda position kan jag bara säga: ta hit fanskapet så ska jag banka lite vett i honom. Fantastiskt hur ett så upphöjt folkslag kunnat bli så trakasserade och förföljda genom århundradena. Kan inte du berätta för oss andra hur just DU personligen drabbats av judarnas storhetsvansinne?
Gilla kommentar:
0
Jag har inte påstått att lidande inte kan ge till följd att individer får ”onda känslor”. Blir en svenska tex gruppvåldtagen av ett invandrargäng är sannolikheten stor att hennes uppfattning av invandrare från samma befolkningsgrupper som de som våldtog henne förändras. På samma sätt så är det inte konstigt om individer som är i krig börjar uppfatta fiendesidans folk annorlunda.
Det jag skrev var just att det finns fler anledningar till ”rasism” och ”främlingsfientlighet” än dina tre anledningar. Det är inte en fråga som är så enkel som det uttrycks i tex massmedia. Fattigdom leder inte nödvändigtvis till rasism eller främlingsfientlighet, lika lite som graden av bildning påverkar om det inte finns andra faktorer med.
Rent personligen har jag blivit påverkad i och med judarnas hundraåriga politiska och religiösa påverkan på inte bara mitt samhälle utan även övriga världen. Deras överrepresentation inom massmedia och påverkan därav leder till bland annat till det politiska klimat vi har idag- där oliktänkande (likt mig) angrips för att vi sätter de etniska svenskarnas bästa i främsta rummet. Samtidigt har väldigt många av de mest inflytelserika individerna som skapat det mångkulturella samhället vi har idag varit just judar. Dagens samhälle påverkar mig onekligen på ett personligt plan. Tex genom att jag driver stoppavåldtäkterna.nu och dagligen tvingas läsa och sätta mig in i alla de negativa upplevelser som offer för våldtäkter har- våldtäkter där majoriteten av förövarna är ickesvenskar.
Det hela består i en vid sfär av olika faktorer som alla inverkar på varandra genom tiden- men underligt nog så återfinns ett ”utvalt” folk hela tiden vid roten till problem efter problem som inverkar på allas våran vardag.
Gilla kommentar:
0
Jag har läst, och respekterar, ditt inlägg. Men jag menar ändå, att om våldtäkter i det svenska samhället begås av nästan uteslutande invandrare så ska fokus ändå läggas på individen och inte på en hel grupp. Men sker verkligen våldtäkter nästan uteslutande av invandrare?
Gilla kommentar:
0
Nu har jag inte sagt att fokus bör ligga på annat än individen, det är trots allt individer som begår brotten. Men jag är av åsikten att man inte kan ignorera över/underrepresentation vad gäller brottslighet- om en grupp begår 19 ggr fler våldtäkter än majoritetsgruppen i samhället, då är det något som borde undersökas. Samtidigt bör man även inse att invandring av sagda överrepresenterade grupp kommer leda till en kraftig ökning av antalet våldtäkter. Det är något som man ”får med på köpet” och som även borde tas i beaktning när det gäller invandring- att det finns negativa sidor.
”Detta innebär att överrepresentationen hos tex Afrikaner i förhållande till etniska norrmän baserat på deras befolkningsandel enligt rapporterna och statistiken presenterad från officiella källor är: 11,3 gånger. Medan den är 15,8 gånger för invånarna med sitt ursprung i Mellanöstern.
Överrepresentationen för Irakier var dock störst. En av 373 Irakier var en våldtäktsman (år 2004) medan samma siffra för etniska norrmän var en av 10275. Det är alltså 27,5 gånger vanligare att en irakier våldtar än att en etnisk norrman gör det.”
För statistik om detta kan jag starkt rekommendera stoppavåldtäkterna.nu’s statistik:
Statistik gällande våldtäkter och etnicitet från Norge:
http://stoppavaldtakterna.nu/statistik%20Norge.html
Statistik gällande våldtäkter och etnicitet från Sverige:
http://stoppavaldtakterna.nu/statistik%20Sverige%205.html
SvP har även en pågående statistisk undersökning som är helt unik i sitt slag (men som ännu inte publicerats i sin fullständiga version) som du kan hitta här:
http://www.realisten.se/2010/08/24/majoriteten_av_valdtakterna_begas_av_invandrare/
(Citerat från mitt inlägg en bit längre ovan)
Gilla kommentar:
0
Hur har du blivit påverkad genom judarnas osunda inflytande?
Gilla kommentar:
0
Det har jag redan svarat på i inlägget en liten bit ovanför detta.
Gilla kommentar:
0
Du menar det där om att man inte får vara oliktänkande?
Gilla kommentar:
0